نشست خبری کنعان ۱۲ بهمن در سینما صحرا

سلام ... سلام

دوباره با یک خبر دیگه که خودم با شنیدنش خیلی هنجان زده شدم اومدم .

فردا ۱۲ بهمن نشست خبری فیلم کنعان با حضور عوامل فیلم در سینما صحرا در سانس دوم برگزار می شود .

حتماْ الآن با خودتون می گید که این چه ربطی به تو داره که هیجان زده می شی ؟

ربط داره ..... چون بهرام هم جز عوامل فیلم پس بنابراین من فردا می خواهم او را ببینم . کسی که خیلی وقت منتظر دیدنشم . (الآن دقیقاْ دارید با خودتون می گید که تو مگه باهاش آشنایی نداری !؟!؟ اون وقت ندیدیش تا حالا ؟!؟!) من آشنایی دوری دارم و اون منو میشناسه ولی هم دیگر را ندیدیم . 

---------------------------

منبع : سینمای ما (همراه چرت و پرت های خودم)

---------------------------

راستی از امشب وبلاگ من با یه قالب خفنی که برای شما آشنا است باز می شه .

اینم باز چند تا عکس که انشا ا... تکراری نیست .

این اولیه هم خیلی خفنه .

فعلاْ

عکسای جدید از بهرام

سلام .

من در مطلب قبلی چند تا عکس از بهرام گذاشته ام که بعضی ها گفتند تکراریه .

والا من همش می گردم که یه عکس جدید پیدا کنم .. اگه تکراریه شرمندم .

حالا هم چند تا عکس دیگه از بهرام عزیز(م) می ذارم که امیدوارم تکراری نباشه .

دقت کنید در وبلاگ این عکسا کوچک تر شده اند . یعنی بزرگ تر هستند .

من ۷۰۰ و خورده ای عکس از بهرام دارم که این پونصدمیشه . من شخصاْ عاشق این عکسم .

اینم ششصدمیشه . انصافاْ خیلی قشنگه . اگه به قول جودی خانم این جا سیبیل هایش هم دسته موتوری بود خیلی باهال می شد .

این جا هم بهرام خیلی خوستیپ شده . (البته به گفته ی خودشان خوشتیپی به لباس نیست . پس بهرام خودش کلاْ خوشتیپه .)

خوب اگه تکراری بود بهم بگید .

کارناوال مرگ با حضور بهرام رادان و پیشنهاد رادان برای نقش مقابلش

بهرام رادان در آخرین روزهای سال 86 سر صحنه کارناوال مرگ که به دلایل نامشخص به مدت یکسال متوقف شده بود، حاضر خواهد شد. از طرفی رادان قرارداد همکاری با حمید نعمت الله را برای دومین فیلم وی با نام بی پولی امضا کرده است. با توجه به این که تمایل طرفین مبنی بر همکاری در اولین کار حمید نعمت الله، به دلیل پاره ای از اختلاف نظر ها بر سر فیلمنامه بوتیک میسر نگردید، همکاری ایشان پس از چهار سال برای دومین فیلم نعمت الله قطعی شده است و عوامل امیدوارند بی پولی را در اسفند 86 کلید بزنند. تا کنون نقش اول زن بی پولی قطعی نشده است و شنیده ها حاکی از آن است که گل شیفته فراهانی، پیشنهاد رادان به تهیه کننده و کارگردان فیلم برای ایفای نقش مقابل بوده است.
--------------------------
منبع خبر : سینمای ما

-------------------------- 

امیدوارم از عکس ها خوشتون اومده باشه .

نظر یادتون نره .... لطفاْ .