-- پایان --

  

 

 به نام او 

روزی شروع شد و روزی هم باید به پایان برسد ...

با بمب خبری شروع کردم و حالا با سکوت خبری تموم می کنم ... 

از این وبلاگ به چیزایی که می خواستم برسم و باید می رسیدم رسیدم و ادامه ی راه نه دیگه برام جذابیتی داره نه انگیزه ای دارم علاوه بر این که وقتشو هم ندارم ! 

ذره ای از علاقه ی من به بهرام عزیز کم نشده بلکه اوایل نمی شناختمش ولی الان که خوب می شناسمش خیلی بیشتر دوستش دارم !  

همه ی شما رو هم دوست دارم ... 

همیشه خنده بر لبانتان !  

 -- پایان --  

 

نظرات 33 + ارسال نظر
هستی جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:09

سلام امید جان خیلی شوکه شدم و البته ناراحت که این جوری میگی تو تنها وبلاگی هستی که دربارش خوب و به روز مینویسی تو را خدا این کار رو نکن

21 شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:21

adios

مهسا یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:50

سلم امید جون خواهشا این کارو نکن تو این مدت همش میومدم سر میزدم تا ببینم خبر تازه ای عکس جدیدی ولی هر دفعه نا امید می شدم تا الان که اومدم از خوشحالی داشتم میمردم گفتم خبر تازه گذاشتی ولی دیدم نه خبری نیست واقعا اینو میگم وبلاگت خیلی خوب بود عکسهای تکی میزاشتی وهمچنین خبرای به روز و ما هوادارهای بهرام خیلی ناراحت می شیم اگه ادامه ندی خواهش میکنم ادامه بده و هیچوقت نا امید نشو وما هم حمایتت می کنیم بهرام واقعا ارزششو داره که فعالیتتو ادامه بدی ازت خواهش میکنم پر قدرت تر از قبل ادامه بده منتظر جوابت هستم

... دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 19:53

بهرام خیلی بی معرفت شده...

Metti سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:21 http://iranesabz-perspolis.blogfa.com

سلام . مطلب بسیار مفیدی بود . ممنون .
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید و اگه خوشتون اومد برای حمایت روی تبلیغات کلیک کنید . در ضمن شما هم میتونید با کلیک و عضویت روی تبلیغ سایت اکسین ادز که بالای وبلاگم گداشتم برای خودتون منبع درآمد ایجاد کنید . اصلا هم چیز عجیبی نیست . شما برای این سایت تبلیغ میکنید و ازش پورسانت میگیرید .
امتحانش مجانیه
سبز باشید

ترنم سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:57

تازه وبتو پیدا کردم و خوشحال بودم از اینکه یکی هست که کامل و خوب و بدون حاشیه در مورد این استعداد بی نظیر سینمای ایران مینویسه ..حتما دلایل مهمی داری که به خاطرش وبتو ترک میکنی ..امیدوارم موفق باشی

المیرا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:27

سلام چرا اخه؟ من با این که خیلی کم کامنت میذاشتم ولی همیشه وبلاگتو میدیم چون هم خبرات خوب بود هم عکسات تک بود هم اینکه کلا ادبیات نوشته هات درست و حسابی بود

خیلی حیفه به خدا!!!!!!!:((

بای

هستی چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:26

دوباره سلام حالا که همه دارن میگن نرو نمیشه نری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:20

عالی بود سعی کن بعد از مدت کوتاهی باز هم ادامه بدهی.

شیوا شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:27

سلام امید جان نه تو رو خدا اینجا رو تعطیل نکن اگه دیر به دیر هم اومدی ولی تعطیل نکن با ارزوی موفقیت وسربلندی در همه زندگی با تشکر شیوا

اشکان شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:30

امید اقا این وبلاگ بسیار خوبیه درمورد اقای رادان اینجارو ترک نکن باسپاس فراوان

یاسمن71 یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:09

سلا م امید عزیز من هر روز صبح اول میام وب شما اگه تعطیل بشه خیلی خیلی ناراحت میشیم

نسرین جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:05

آخه چرا این جوری؟لطفا ادامه بدید ؛این طرفدارا ارزششو دارن؛بهرام رادان ارزششو داره؛ هممون این وبلاگ و دوست داریم و همیشه پیگیری میکنیم.اگه بازم این وب پا بر جا بود خیلی خوب می شد

نسیم شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:09

خیلی بد شد!
کاش این تصمیمو نمی گرفتی

رها چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 22:58

سلام اقا امید منم می دونم که هر شروعی باید پایانی داشته باشد اما نه این قدر زود ... امیدوارم خیلی زود از این تصمیمتون منصرف بشین ... امیدوارم روزی وبلاگوتون رو تعطیل کنید که بهرام رادان از سینما خداحافظی کرده باشه .... وبلاگ شما برای ما طرفدار های واقعی بهرام رادان جز بهترین و مطمئن ترین منابع خبر رسانی است . در هر صورت ارزو میکنم هر جا که هستید مثل اینجا موفق و سربلند باشین

محمد غلامی سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:35

بابا بی خیال داش امید حیف نیست امیدوارم هنوز امیدی باشه.

نازنین جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 13:22

سلام،امید خان میشه خواهشا این کارو نکنی؟ما که والله تو این مملکت دلمون فقط به این با هم بودنای کوچولو خوشه،لااقل خودمون خودمونو تنها نذاریم!

سلامممممممممممممممم...

کجا به سلامتی؟انگار همینجوریه!!!

بابا بیخیالللللللللللللللل...انگیزه چیه؟بعدیشو بگیرD:

تقدیم به بهرام رادان:

اون منم یه مسافرتک تنها
اون تویی یه ستاره توی شبها
نمیدونی که تودنیای منی
غم دیروز شدو فردای منی
همه روزها همه شبهافکرتم
نمیدونی که چقد عاشقتم
دیگه هیچی واسه من بی تو معنا نداره
اخه هیچکی غم عشق من تنهارو نداره
دل عاشق دل خسته بی تو همراهی نداره
اخه هیچکی تورو ای گل مثل من دوست نداره
توتو همیشه خوب و پاکی من من همیشه توی رویا
تو همون حرمت بارون روتن شکوفه ها
تو لطافت نسیمی تو چمنزاربهاران
دیگه هیچی واسه من بی تو معنا نداره
اخه هیچکی غم عشق من تنهارو نداره
دل عاشق دل خسته بی تو همراهی نداره
اخه هیچکی تورو ای گل مثل من دوست نداره
توتو همیشه خوب و پاکی من من همیشه توی رویا

تسلیت برای وبلاگت...

مرگ وارانه یک زنجره نیست

مرگ در ذهن اقاقی جاریست

مرگ مسئول قشنگی پر شاپرک است

مرگ گاهی ریحان میچیند...


مرگ گاهی سهراب می خواند
مرگ گاهی وبلاگ را تعطیل می کند !

ناتالی سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 17:41 http://www.artemis.cov.ir/

سلام
شما به لینک دوستان من پیوستید
من آپم

بهار چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 13:56

سلام
خسته نباشی!
ولی خیلی حیفه، بهرام تازه داره کار کشته میشه !
یه کم بیشتر فکر کن!
تعطیل مطلق نکن!

ناتالی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:45 http://www.artemis.cov.ir/

سلام
آپ کردم
منتظرتم

یلیسل چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:44

لرتل

میلاد (باران سینما) سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 17:00 http://www.barancinema.com

ما که بعد از تعطیلات سال جدید برگشتیم و فعلا داریم ادامه می دیم. به امید خدا داریم حرفه ای می شیم. برنامه های توپی واسه باران داریم.
امیدوارم به اون چیزهایی که می خوای برسی، به امید خدا، انشاالله.
*
وب نوشتارها و داستان‌ها و داستانک‌های ادبی «سیب»
وابسته به بنیاد باران سینما

seib.blogfa.com
سیب

barancinema.com
باران سینما

نگار سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 17:41

من اگر به جای شما بودم هرگز وبلاگ به این توپی رو تعطیل نمی کردم حتی اگر هر ۱۰ روز در میون یک بازدید کننده داشته باشم یه خورده صبر کن !یه خورده فکر کن !

شپوول پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:52

دمت گرم عمو

میلاد دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 14:28 http://www.fantasy.ir

گزارش خودم و عکس‌های فرانک هاشمی از دومین شب نویسندگان آکادمی فانتزی

http://www.fantasy.ir/fantasy/plugins/content/content.php?content.1167
http://www.fantasy.ir/plugins/autogallery/autogallery.php?show=PKD%27s%20Night

kamran پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:19

شاکی فیلم سامان مقدم دست بردار نیست
سخنان مرتضی شایسته پاسخ گرفت
http://www.pernews.com/news_item.asp?content_ID=106587

نامه ی سرگشاده به "سامان مقدم" و "مرتضی شایسته" در ارتباط با سرقت هنری فیلم "صد سال به این سالها"

ماجرای اعتراض به فیلم "صد سال به این سالها" منتفی نشده است
http://ilna.ir/newstext.aspx?ID=109109

ریحان جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:17

سلام.بابا بی خیال .اذیت میکنیا.تنها سایتیه که من نه حالا همه هوادارهای بهرام رادان بهش معتاد شدن.ترکش سخته.ناز داره میکنی.آرهه.بیا نازت خریدار داره.بیا بیخیال بابا.مدیر برنامه بگیر خوبه.نرو

نسرین پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:00

ای کاش بازم اینجا به راه بود....

ناتالی پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 http://hhhhharfha.persianblog.ir/

سلام
فروردین گان مبارک
آپم

مرجان پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:51 http://http:/WWW.BAHRAMRADANN.BLOGFA.COM

ازین پس با وبلاگ تازه کار و به روز بهرام رادان همراه باشید:BAHRAMRADANN.BLOGFA.COM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد