بودن یا نبودن ، مسئله این است !!!

 از ساخت این وب حدود 2 سال است که می گذره ، در این 2 سال تلاش کردم بهترین اخبار و عکس های بهرامو در اختیارتون بذارم و با وجود لطف بعضی دوستان (ظاهراً !) که سعی کردند چوب لای چرخ ما بذارن بهترین باشم ، گرچه نبودم ولی تلاشمو کردم . 

  

با بیشتر شدن کارام دیگه کمتر تونستم به وبلاگ سر بزنم و انگیزه ام برای نوشتن به خاطر کم شدن مخاطب کم تر شد . 

 

به همین خاطر تصمیم گرفتم یک نظر سنجی بذارم برای این که معلوم بشه چند درصد مخالف و موافق بودن و ادامه دادن این وبلاگ هستند .   

البته این نظر سنجی 50 درصد ماجراس و 50 درصد دیگه مربوط می شه به رای کسی که اگه نباشه این وب بی معنیه ! 

 

منتظرم !    

-------------------------------------------------------- 

عکس های اختصاصی از بهرام در حسینیه ی ارشاد 

 

 

منبع : بهرام سینما

نظرات 23 + ارسال نظر
هستی شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:07

سلام خوبی؟ اقا امید این چه سوالی هست واقعیت اینه که این وب باید باشه تو را خدا یک موقع وب را منحل نکنی ها شما همیشه تنها وبی هستی که اخبار جدید را درباره ی رادان میذاری

شیوا یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:36

سلام اقا امید امیدوارم حالتون خوب باشه مرسی از خبرها وعکسها امید جان یه موقع وب تون و نبندین بهترین خبرها از عمو بهرامو اینجا میخونم همیشه موفق باشی

هفت رنگ یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

نسرین یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:13

سلام مرسی از عکسای جدیدی که گذاشتین.وبلاگ شما بهترین وبلاگیه که من باهاش آشنا شدم.به کارتون ادامه بدید مخاطبان زیادی دارید

میلاد (باران ما)، (تازه‌های باران) یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:52 http://www.barancinema.com

سلام علیکم برادر امید،
عکس‌های جالبی از دادا بهرام گذاشتی. بهش سلام برسون. بگو شاید به زودی یه کار باهاش شروع کنم، باران، بهرام، حامد، شاید صابر ابر و خودم. یه فیلم در حد کن ...

نوشین یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:11 http://www.bahramradanfans.blogfa.com

سلاممممممممممممممم...نه وبلاگ تعطیل نکن...حیفه...پس ما از کجا خبرای بهرام خان بیاریم؟!!!

جبهه رو خالی نکن...

ریحانه سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:31

سلامی دوباره.علاوه بر اینکه تاکید میکنم ومیکنیم که شما نروید .عرضم به حضور شما.آقای رادان بر خلاف گذشته یک تیپ شخصیتی فوق العاده پیداکردن.ووبا یه تیپ خساده در عین حال شیک وکم حاشیه تر شدن یا به عبارتی خدارو شکر حاشیه نشدن نشون از اینکه که ایشون کاملا پخته شدن وبا تجربه ودر عین حال حرفه ای وامیدوارم یا به عبارتی مطمئنا ایشون تا ابد در یاد وخاطر همه مردم ماندگار خواهند شد.وشاید در سالهای گذشته ژست گرفت های متفاوت و...به خاطر شور اوایل جوانی بوده.و چه خوب میشد بدونن که این تیپ شخصیتی سنگینشون بی نظیر وفوق العاده است.

golnoush سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:36

vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!na torokhoda age in sait nabashe az koja khabar begiram!kheyli khoshgel shode!vayyy salam besh beresoon!az tarafe man bebosesh!kheyli mahiiii!merC az khabarat!____________________XxXXXX

نازنین سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:46

سلام.امید خان سوالها می فرمایید ها!!!کاملا واضح و بدیهی است که جواب ما کاملا مثبته،یعنی بودن با تمام قوا،با ارزوی دیدن موفقیتهای بیشتر و هرچه بیشترت،

صنم سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:20 http://www.baharamradan.blogsky.com

سلام آقای امید نه اصالا وبو تعطیل نکنید این راه ارتباط ما با آقای رادان هست شما محکم و استوار به فعالیتتان ادامه بدید مطمنم آقای رادان هم همین نظرو خواهند داشت برای شما که این همه زحمت می کشید و همچنین آقای رادان آرزوی موفقیت دارم

جودی آبوت پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:53 http://manobabaie.blogfa.com

سلام
حرف از رفتن نزن ...

«بودن !! مسئله همین است و بس !!» :)

اینجا رو دوست دارم و دلم می خواد سال ها با خبرا و عکسای خوبش پابرجا بمونه ...

رها پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:24

سلا م اقا امید خواهش می کنم وبتون رو تعطیل نکنید بعد وب رسمی بهرام رادان وب شما بهترین وب بین طرفدار ها ی اقا ی رادان است من به شخصه هر وقت می ام توی اینترنت از وبتون بازدید می کنم با تشکر از زحماتتون

نامین یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:44

اگر این وبو تعطیل کنی من خودم رو میکشم اخه دیگه هیچ وب خوبی مثل وبت پیدا نمیشه که از بهرام عزیز خبر دار شم

سپیده دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 http://2asheghbighayegh.blogfa.com

بارها و بارها شده اومدم این وب ولی نظر نذاشتم!
شاید به خاطر این بوده که هم من خیلی زود به زود به اینجا سر می زدم هم شما زود اپ می کردیم برای همین نظر نمی ذاشتم شایدم حوصله نداشتم
خواستم بگم کمبودن نظراتت دلیل به کمبودن مخاطبات نیس
البته هرجور خودت صلاح می دونی اجبارت نمی کنیم ولی ارزو می کنم ادامه بدی
مرسی

vj دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:15

پسر معلومه تو این مدت کجا بودی؟یه وقت وب نبندیا.دیر اومدی ولی خوش اومدی.من یه سالیه که اینجا میام ولی اولین باره که نظر می نویسم شاید تقصیره منم بوده که این سوال می پرسی.

راحله دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:29

اقا امیر تمنا می کنم وب به این عالییه رو تعطیل نکنید

مرسی ولی من امید هستم !!!

رها چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:37

سلام اقا امید انشاالله که فکر تعطیل کردن وب کاملا از سرتون افتاده... من یک سوال دارم ممنون میشم که جوابم رو بدین شما می دونید تاریخ برگزاری جشنواره ی فیلم فجر در سال ۸۸ کی و از کدوم شبکه هست ؟؟؟

سلام

جشنواره ی فیلم فجر هر ساله در دهه ی فجر (۱۲ تا ۲۲ بهمن) برگزار می شود !!!

آ چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:59


آقای امید منوچهری سلام :

۱ـ ممنون از اطلاع رسانی و محتوای ِ وبلاگ ِ رادانی ِ شما

۲ ـ با آرزوی بر قراری ِ وبلاگ شما و رادانی بودنش

۳ ـ و بهترین اخبار از بهرام رادان و فعالیت هایش ... آمین

امنه چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:39

سلام من یکی از کسانی هستم که از وب شما خیلی خوشم می اید

من ادمی هستم که اصلا از این عشق ستاره ها نیستم امامن یک خوابی دیدم که دوست داشتم به اقای رادان بگویم چون بعد از این خواب من خیلی احساس نزدیکی با ایشان دارم و نمیتوانم از فکر ایشان خارج شوم می خواستم ایشان این را بدانند اگر شما این لطف را در حق من بکنید متشکر می شوم

ایمیل مرا که دارید لطفا به من خبر دهید

leila پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:57

salam, web khoobi darid, khoobe ke akharin khabarharo tush benevisin. ye soal dashtam aya khanoome neda kolahi namzad aghaye radan hastan

سلام

نه

پریسا نیک سیرت پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:22 http://www.bahramzhotten.blogfa.com

سلام...
ادامه بده.چرا تو سینما روز اختصاصی نزدی پس؟! ای کاش خبر میدادی ما هم بیایم حسینیه...

هستی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:44

سلام اقا امید. خوبی؟ این چند روزه شایعه شده اقای رادان 3 یا 4 روزه ممنوع التصویر شده اگه میشه شما یک جوابه اطمینان بخش بدید؟

سلام

خیر ممنوع التصویر نشده !!!

dorsa چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:37

salam agha omid aya vaghean aghaye radan namzadi daran ke esmesh neda kolahi ast ?agar na pas chera ye aks az oon khanom va aghaye radan didam?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد