آغاز اکران «بی‌پولی» از 25 شهریور در 50 سینمای کشور

The image “http://www.cinemarooz.com//images/stories/news/bi%20pooli.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

آغاز اکران «بی‌پولی» از 25 شهریور در 50 سینمای کشور
سینما روز _ کران فیلم «بی پولی» ساخته حمید نعمت‌الله، از 25 شهریور و در آستانه عید سعید فطر، علاوه بر سینماهای تهران، در 50 سینمای شهرستان‌ها آغاز می‌شود.
«مصطفی شایسته» تهیه‌کننده و پخش کننده این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، اظهار داشت: «بی‌پولی» از چهارشنبه 25 شهریور، این فیلم در 25 سینما در تهران و 50 سینما در شهرستان اکران می‌شود.
به گزارش فارس، «بی پولی» یکی از پروژه‌های متفاوت سینمای ایران است که در آن به موضوع مشکلات و درگیری‌های یک زوج جوان با بی‌پولی و بیکاری پرداخته می‌شود. نمایش این فیلم در جشنواره سال گذشته با استقبال منتقدان و تماشاگران مواجه شد. این فیلم همچنین جایزه بهترین فیلم تماشاگران جشنواره و سیمرغ بهترین بازیگری زن را دریافت کرد.
فیلمنامه این اثر را نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست نوشته‌اند و بهرام رادان، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، امیر جعفری، سیامک انصاری، بابک حمیدیان، افسانه بایگان، نادر فلاح، رضا رشیدپور، سوسن مقصودلو، جلال پیشوائیان، افشین سنگ‌چاپ و فرهاد شریفی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
از دیگر عوامل تولید «بی‌پولی» می‌توان به علیرضا زرین‌دست مدیر فیلمبرداری، کیوان مقدم طراح صحنه و لباس، اعظم بیات طراح گریم، اسحاق خانزادی صدابردار و رضا بختیاری دستیار کارگردان و برنامه‌ریز اشاره کرد.
«بی پولی» دومین فیلم بلند «حمید نعمت‌الله» پس از «بوتیک» است .

منبع : سینما روز


نظرات 2 + ارسال نظر
سینا جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 16:45 http://13641110.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممممممممممممم

مهسا یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 18:40

سلام مرسی امید جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد