گزارشی از اکران پرهواخواه عید فطر سالن‌های سینمای ایران

از مسعود کیمیایی و کمال تبریزی تا محمدرضا گلزار و بهرام رادان: 

همه برنده نخواهند شد 

در شرایطی که کمتر از سه ماه به عید سعید فطر باقی مانده و فیلم‌های روی پرده دارند خوب می‌فروشند، صاحبان فیلم‌ها می‌کوشند تا آثارشان را در ردیف آثار به نمایش درآمده در این اکران پر رونق بگنجانند. تا به حال خبر از حضور دو فیلم با شرکت بهرام رادان در میان فیلم‌های اکران عید است: «بی‌پولی» و «تردید». آیا حضور رادان به عنوان هنرپیشه اصلی هر دو فیلم باعث فروش‌شان خواهد شد یا افت رونق‌شان؟ به هر حال از میان این دو فیلم، «بی‌پولی» امید بیش‌تری برای فروش دارد. از سوی دیگر «تردید» نیز با تغییراتی که سازندگان‌اش پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر داده‌اند، امیدهایی برای جذب تماشاگر به سالن سینما دارد. «کتاب قانون» که روند پر فراز و نشیبی را برای کسب مجوز اکران طی کرده، دیگر فیلمی است که می‌خواهد پس از مدت‌ها یک فیلم پرفروش دیگر با بازی پرویز پرستویی باشد. بازیگری که چند فیلم اخیرش چندان در کسب مخاطب عام موفق نبوده‌اند. در برابر آن اما فیلمی است با بازی محمدرضا گلزار: یعنی «دو خواهر». آیا گلزار پس از مدت‌ها غیبت می‌تواند موج تماشاگر را به سوی سالن‌های سینما بکشاند؟
اما فیلم‌های مهم‌تری که این روزها علاقه‌مندان سینمای ایران، در انتظار اکران‌شان به سر می‌برند، «محاکمه در خیابان» فیلم تازه مسعود کیمیایی و همچنین «پاداش» به کارگردانی کمال تبریزی است. هر کدام از این فیلم‌ها قابلیت‌های فراوانی برای اکران دارند و می‌توانند تماشاگران‌شان را به سینما بکشانند. سال گذشته، «دعوت» ابراهیم حاتمی‌کیا، فیلمی بود که از شرایط خوب این اکران برای فروش بیش‌تر، بهترین استفاده را کرد. این اتفاق امسال برای کدام فیلم خواهد افتاد؟   

منبع : سینمای ما

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:59

مرسی از خبر رسانیت

نانسی یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:51

ممنون از خبر داغتان به نظر من در بین این فیلمها شانس آقای رادان از همه بیشتره امیدوارم که این بیمهری داوران جشنواره فیلم فجر در رابطه با آقای رادان اینجا معلوم شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد