چه زود گذشت . . .

سلام بچه ها .

تابستان داره تموم می شه . مدرسه ها داره باز می شه .

درسته که ما از این به بعد دیرتر خبر ها رو می نویسیم ولی نباید بهرام فراموش کنیم .

برای همه ی شما دوستداران بهرام عزیز در سال تحصیلی جدید آرزوی موفقیت می کنم .

خداحافظ تابستان .

 

نظر دهید

به نظر شما بازیگری بهرام ایرادی دارد یا نه ؟

اگر ایراد دارد به طور کامل در قسمت نظرات توضیح دهید و اگر هم ندارد در قسمت نظرات بنویسید .

فعلاْ

منتظر نظرات شما هستم .

من مطمئنم که بهرام به وبلاگ هایی که درباره ی او می نویسند سر می زند و انتقاد ها ی ما می تواند کمک بسیاری به بهرام در بازیگری بکند .

پس نظراتتان را بگویید .

پروانه ساخت « نقاب زیبا » لغو نشده است

مجری طرح فیلم « نقاب زیبا » گفت: داریوش مهرجویی نخواست پروانه ساخت « نقاب زیبا » تمدید شود.
سعید سعدی در مورد اخباری که در مورد باطل‌شدن پروانه ساخت پروژه « نقاب زیبا » منتشر شده، اظهار داشت: پروانه ساخت « نقاب زیبا » را اداره کل نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لغو نکرده است، بلکه براساس قانونی که وجود دارد، اگر فیلمی تا مهلت درنظر گرفته شده، ساخته نشود، باید تقاضای صدور مجدد پروانه کند.
وی ادامه داد: ما تقاضای تمدید را به اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی ارائه نکرده‌ایم و بحث این است که آقای مهرجویی خودش نخواست تا پروانه ساخت فیلم تمدید شود.
سعدی گفت: فعلا تا مشخص نشدن بحث مالی و این که چه کسی در سرمایه‌گذاری و تولید فیلم مشارکت دارد، درخواست مجددی برای تمدید پروانه ساخت « نقاب زیبا » داده نمی‌شود.
مجری طرح نقاب زیبا به فارس گفت: شخصا بعید می‌دانم،با این شرایط فعلا این فیلم ساخته شود و تولید « نقاب زیبا » حداقل برای امسال منتفی است.
داریوش مهرجویی نیز پیش‌تر به فارس گفته بود: متأسفانه فیلم‌سازی هزینه‌های زیادی دارد و به علت شرایط بد سینمای ایران، اکثر تهیه‌کننده‌ها با وجود خرجی که می‌کنند، ورشکست می‌شوند. ما هم به دنبال سرمایه‌گذاری برای ساخت «نقاب زیبا» می‌گردیم و در صورت پیدا شدن سرمایه‌گذار، کار را به سرعت شروع خواهیم کرد.
به گفته مهرجویی؛ مهم‌ترین نکته‌ای که در « نقاب زیبا » وجود دارد این است که در قصه، جنگ تمام شده و تمام این داستان، بعد از پایان جنگ اتفاق می‌افتد و بیش از هر چیز، « نقاب زیبا » برپایه یک داستان دراماتیک به پیش می‌رود.

 

...............................................

منبع: خبرگزاری فارس

قرار بود در این فیلم بهرام و گلشیفته فراهانی دوباره با مهرجویی همکاری کنند.

گفت و گو

سلام                                                                                                      سلام

من قراره که آبان یا آذر بهرام ببینم و قراره که باهاش گفت و گو کنم . اگه سوال جالبی دارید که ازش بپرسم حتماً واسم بفرستید .

 

فیلم تردید به کارگردانی واروژ کریم مسیحی یکشنبه ۱۸ شهریور با بهرام رادان و محمد رضا فروتن و سعید نورالهی در سینما رکس لاله زار کلید خورد .در این فیلم علاوه بر این ترانه علیدوستی هم ایفای نقش خواهد کرد .

دوباره شکایت !

سلام من واقعاً شرمنده ام . متاًسفانه این خبر شایعه بود . من همیشه این مجله را می خرم . (فیلم و سینما)

بهرام حالا می خواهد از این مجله شکایت کند ......

 

من از بهرام حمایت می کنم .

فعلاً .  

*بمب خبری*

*بمب خبری*

بهرام مجری برنامه ی تلویزیونی صحنه شد . این برنامه که یک تاک شو (TalkShow) به حساب می آید با مشارکت شرکت ال جی و از شبکه سه سیما و احتمالاً روزهای پشنبه یا جمعه پخش خواهد شد . این برنامه زنده نیست و از قبل ضبط شده است و آخرین مراحلش را طی می کند .

من که خیلی خوشحالم .

منتظر خبرهای داغ تر باشید .

نظر یادتون نره .