خبری امیدوارکننده برای اکران سنتوری

تهیه کننده فیلم : در حال رایزنی برای اکران عمومی فیلم هستیم

سنتوری در پوسان نمایش داده شد

سینمای ما - فیلم «سنتوری» در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم پوسان به نمایش درآمد. «فرامرز فرازمند» تهیه‌کننده فیلم «سنتوری» گفت: این فیلم در بخش غیررقابتی دوازدهمین جشنواره پوسان به نمایش درآمد. وی افزود: در این بخش جشنواره پوسان، مروری بر آثار «داریوش مهرجویی» با حضور این فیلمساز، انجام شد و علاوه بر «سنتوری»، فیلم‌‌های گاو، هامون، درخت گلابی، لیلا به نمایش درآمد. فرازمند گفت: فیلم «سنتوری» در پوسان، در یک نمایش تک سانس به نمایش درآمد و مورد استقبال مخاطبان جشنواره قرار گرفت.

وی در مورد آخرین وضعیت اکران «سنتوری» به فارس گفت: همچنان در حال رایزنی برای اکران عمومی فیلم هستیم. تهیه‌کننده «سنتوری» ادامه داد: ما امیدواریم که این هفته آقای وزیر و آقای جعفری‌جلوه خبرهای خوشی داشته باشند و با اکران فیلم موافقت کنند، چرا که ما به خواسته‌ها احترام گذاشتیم و برای این که فیلم را در ایران نمایش دهیم، دوبار نمایش خارجی فیلم را منحل کرده‌ایم... وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تلویزیون کار ما را راحت ‌کرده و با پخش سریال‌هایش فضا را تلطیف کرده است، حالا فکر می‌کنم سینما سخت‌گیرتر از تلویزیون شده است.

دوازدهمین دوره جشنواره فیلم پوسان از 12 تا 21 مهر در کره جنوبی برگزار شد.

-------------------------------------------------------------------

منبع : http://www.golshifteh3.blogfa.com (ایمان)

 

بد شانسی ...

سلام

فیلم تردید به خاطر واروژ کریم مسیحی ۲ ماه عقب افتاد . او در بیمارستان به سر می برد و تا بهبودی کاملش ۲ ماه طول می کشد .

 اینطور که معلومه تردید به جشنواره ی فیلم فجر نمی رسد .

******************************************************************

منتظر نظراتتون هستم .

 

بهرام رادان با ۳ گریم متفاوت در چهار انگشتی

« چهار انگشتی » هشتمین ساخته سعید سهیلی در مقام کارگردان که پیش از این قرار بود در روز عید فطر اکران شود ٬ با سه هفته تاخیر بر روی پرده می رود . بهرام رادان ٬ جمشید هاشم پور ٬ لیلا اوتادی اندیشه فولادوند و از جمله بازیگران « چهار انگشتی » هستند . بهرام رادان با ۳ گریم متفاوت در مقابل دوربین محمد تقی پاک سیما به ایفای نقش پرداخته است و بازی در این نقش را بهترین نقش آفرینی خود می داند . این فیلم به تهیه کنندگی سعید سهیلی و مشارکت موسسه ناجی هنر ساخته شده. پخش « چهار انگشتی » بر عهده ی « امید فیلم » است .
فواد جوان شهرستانی برای کار عازم تهران می شود، در ایستگاه راه آهن با دختری به نام الهام آشنا شده که او برای مراسم تدفین برادرش که از افراد نیروی انتظامی است و به دست اشرار به شهادت رسیده، راهی تهران است و ...
دیگر عوامل « چهار انگشتی عبارتند از :
نویسنده ٬کارگردان و تهیه کننده : سعید سهیلی ٬ مدیر فیلمبرداری: محمدتقی پاک سیما ٬ تدوین : کاوه ایمانی ٬ سازنده موسیقی: کیوان هنرمند ٬ چهره پرداز: بابک شعاعی ٬ طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده ٬جلوه های ویژه: عباس شوقی، رضا ترکمان

منبع : سینمای ما

نظر یادتون نره .