تیزر فیلم «تردید» را برای نخستین بار در سینما روز ببینید

The image “http://www.cinemarooz.com//images/stories/news/tardid.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

سینما روز _ امید منوچهری : تیزر فیلم سینمایی «تردید» به کارگردانی واروژ کریم مسیحی را برای نخستین بار می توانید در سینما روز تماشا کنید .  


«تردید» که قرار است عید فطر اکران شود پس از «پرده ی آخر» دومین تجربه ی کارگردانی کریم مسیحی پس از 18 سال می باشد که در بیست و هفتمین جشنواره ی فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم شد و در بخش های مختلفی از جمله : بهترین بازیگر نقش اول زن ، بهترین فیلم نامه ، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد ، بهترین فیلم برداری ، بهترین صدا ، بهترین طراحی صحنه و لباس و بهترین چهره پردازی نامزد دریافت جایزه گردید .

داستان «تردید» از این قرار است که پدر سیاوش بر اثر یک حادثه مرده و عموی او ثروت خانوادگی را در دست گرفته است . سیاوش (بهرام رادان) به مهتاب (ترانه علیدوستی) ، دختر عمه اش علاقه دارد . او هنوز در فکر مرگ پدرش است که خبردار می شود مادرش قصد دارد با عمویش ازدواج کند . سیاوش بر اثر ماجراهایی متوجه می شود که پدرش کشته شده است و به سوی دوست قدیمی اش کارو (حامد کمیلی) می رود و ...

بهرام رادان ، ترانه علیدوستی ، حامد کمیلی ، علیرضا شجاع نوری ، مهتاب کرامتی و ... از جمله بازیگرانی هستند که در «تردید» به ایفای نقش پرداختند .

 

برای دانلود تیزر و همچنین برای دیدن عکس های فیلم می توانید اینجا کلیک کنید .

 

  

منبع : سینما روز

نظرات 8 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 http://hamid65.blogsky.com/1388/06/15/post-146

پری سا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:03 http://www.papaar.blogfa.com

امید جان سلام...
مرسی از تیزر - بی نظیر - تریدید - عمو !
به امید دیدن تردید و بی پولی از ۲۵ شهریور...



فعلا...

سمانه پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:39

سلام دوست عزیز
من از طریق وبلاگ " دنیاى من و بابام www.manobabaie.blogfa.com " اینجا رو پیدا کردم. راستش مى خواستم از شما بپرسم اطلاعى ندارید که چرا این وبلاگ چند وقته دیگه فعالیتى نداره ؟؟؟؟؟

فکر مى کنم شما از دوستانشون باشید چون طراحى قالب با شما بوده...

ممنون مى شم جوابم رو بدى .

سلام

فقط می دونم که وبلاگش هک شده و به زودی دوباره می نویسه !

سمانه پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 17:16

دوباره سلام

مرسى که جواب دادى. خیلى ناراحت شدم از اینکه وبلاگش هک شده .

در ضمن خودتم وبلاگ خیلى جالبى دارى ، من که خیلى خوشم اومد . امیدوارم بتونم بیشتر اینجا بیام تا از مطالب قشنگى که در مورد آقاى رادان میزارى استفاده کنم.

باى ...

شهرزاد پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 23:16 http://www.cinemae-iran20.blogfa.com

سلام امید عزیز
من آپم با پوستر و عکس هایی جدید از فیلم تردید
خوشحال میشم بیای

kimia جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:00

من یکی از طرفداراشم...مثل خود شما!خیلیم مطمئنم که کارش حرف نداره...
ولی تعجب میکنم که بهرام رادانی که انقدر به روزه چرا راجع به این روزای ایران هیچ عکس العملی نشون نمیده!؟
بازیگری که تحت هر شرایطی نظر خودشو میگفت و درباره ی هر مناسبتی یادداشت مینوشت حالا چرا موضعشو مثل بقیه ی بازیگرا(رضا کیانیان/اشکان خطیبی/باران کوثری/...و خیلیهای دیگه)مشخص نمیکنه؟!حداقل با یه یادداشت کوچیک به یاد شهیدای این روزا دل طرفداراشو خوش کنه!بهرام رادان برای جوونهای غزه دلسوزی کرد وباهاشون همدردی کرد وبراشون یادداشت نوشت!حالا که جوونهای ایرونی پر پر شدن...
به نظرم همدردی کردن عمو بهرام محبوبیتشو کم نمیکنه!ما درهر صورت طرفدارشیم ولی اینجوری خیال من یکی راحت میشه که شاهکار سینمامون خیلی کارش درسته
شما میدونی این سکوتش برای چیه!؟

سلام

فکر می کنم به خاطر مسائلیست که ممکنه در ادامه ی راهش تاثیر بذاره !!!

بهرام پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 22:48

میدونی عزیز یادمه تو برنامه نوروزی صداو سیمای ضد ملی یکی از حرفاش این بود که هنوز که هنوز کارای اعتراضی قبلیش از جمله سیمرغ داره بهش لطمه میزنه
به قول قیصر شاید ادم هرچی پیر تر میشه دلشم کوچیکتر میشه
شاید بهرام که خودم به شخصه خیلی دوسش دارم به خاطره آینده نگریش و همینطور پختگیش و همینطور برای ادامه ی برنامه هاش و منافع شخصیش سکوت کرده

kimia دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 17:08

منافع شخصیش !؟
دلیل خوبیه!اما قانع کننده نیست!
برای ادامه ی راهشم به نظرم الان توی این شرایط خیلی مهم نیست!
مرسی امید از اینکه جواب دادی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد