یادداشت بهرام رادان درباره داریوش مهرجویی به مناسبت سالگرد تولدش

مهرجویی بزرگ! تولدتان مبارک. امروز روز میلاد عزیز شماست و ما مشعوف و شاد، دست به دعا برده‌ایم که از پروردگار خود بخواهیم تا یکصدوبیست سال (بلکه بیشتر) سایه شما بالای سر فرهنگ و هنر این سرزمین بماند و فرزندان این آب و خاک، بهره‌مند غنای دانش و آگاهی شما باشند؛ چرا که اعتقاد دارم زایش و پیدایش هنرمندی چون شما نیازمند گذر نسل‌هاست؛ و وای‌به‌حال نسلی که قدر جواهراتی این چنین را نداند. استاد بزرگم! اطمینان دارم که اگر روزی سعادت وجود شما در کنارمان رویا شود، از پیکره‌تان تندیس سازند و به نامتان بنا سازند و بر فقدانتان افسوس خورند. پس امروز استدعا دارم که افتخار شاگردی‌تان را به این حقیر اعطا کنید که آن را تا ابد در جعبه افتخاراتم نهان کنم. زادروزتان فرخنده و سایه‌تان مستدام باد. آمین. 

 

منبع : سینما روز

بهرام رادان در انیمیشن بهرام عظیمی راننده تاکسی می شود

 

سینما روز _ امید منوچهری : بهرام رادان برای نقش اول مرد نخستین فیلم سینمایی انیمیشن بهرام عظیمی قرار داد بست . 

در این انیمیشن که "تهران ۱۵۰۰" نام دارد ، رادان با چهره ی انیمیشنی خود در نقش یک راننده تاکسی که نقش اول مرد این انیمیشن است بازی می کند و مدل سازان این انیمیشن ، کاراکتر رادان را به صورت انیمیشن 3 بعدی در می آورند و پس از اتمام طراحی این انیمیشن ، رادان به جای کاراکتر خود صحبت می کند . 

گفتنی است در کنار این ستاره ی سینما ، از چهره و صدای حد اقل 10 بازیگر مطرح سینما ، تئاتر و تلویزیون در این انیمیشن استفاده می شود .

 

منبع : همشهری