برای نخستین بار در سینما روز ببینید ؛ تیزر فیلم "بی پولی"

Image 

سینماروز _ آرین نغزگو : فیلم سینمایی بی پولی ساخته حمید نعمت الله ، محصول هدایت فیلم در سال 1387 است . لیلا حاتمی جایزه بهترین بازیگر زن بیست هفتمین جشنواره فیلم فجر را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد.

و حالا به مناسبت اکران این فیلم در روز های آینده ؛ آنونس فیلم را برای نخستین بار در سینما روز به همراه آلبوم عکس ببینید . 

 

تیزر فیلم را اینجا آن لاین ببینید  ( برای دیدین تیزر پس از کلیک کمی صبر کنید)

آلبوم عکس را اینجا تماشا کنید

 

منبع : سینما روز

بهرام رادان با ۲ فیلم «بی پولی» و «تردید» در عید فطر

تردید

 

برنامه اکران عید سعید فطر سینماها (29 شهریور ماه ) مشخص شد

 

مهدی کرم‌پور رییس شورای صنفی نمایش بعد از جلسه امروز شورا در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این مطلب گفت: همزمان با عیدفطر اکران فیلم‌های «زندگی شیرین» به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی در گروه آفریقا، «بی پولی» ساخته حمید نعمت‌الله در گروه استقلال ، «دوخواهر» به کارگردانی محمد بانکی در گروه قدس ، «کتاب قانون» ساخته مازیار میری در گروه آزادی و «تردید» به کارگردانی واروژ کریم مسیحی در گروه عصر جدید آغاز خواهد شد.

وی افزود: همچنین از چهارشنبه هفته جاری فیلم «چشمک» به کارگردانی جهانگیر جهانگیری جایگزین فیلم «پسرتهرونی» در گروه عصر جدید می‌شود . 

 

منبع : ایسنا

بهرام رادان هم آدم کش شد !!!

چاپ ارسال به دوست

 بهرام رادان هم به جمع «آدمکش»ها پیوست

سینما روز _ بهرام رادان برای بازی در نقش اصلی فیلم «آدمکش» به کارگردانی رضا کریمی قرارداد بست.

رادان در کنار حامد بهداد و مهتاب کرامتی بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل خواهند داد.
این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را محمد پوستی برعهده دارد، از هفته آینده در تهران کلید خواهد خورد.
حدود دوماه برای فیلمبرداری پنجمین فیلم سینمایی رضا کریمی، زمان پیش بینی شده است.
«آدمکش» چند بازیگر شناخته شده دیگر هم دارد که به مرور به این پروژه خواهند پیوست.
فیلمنامه اولیه این فیلم را محمدهادی کریمی نوشته و رضا کریمی چند روزی است که بازنویسی نهایی آن را به پایان رسانده است.
«آدمکش» مضمونی اجتماعی دارد و یک درام روانشناختی است.
کریمی تاکنون فیلمهای سینمایی «عشق + 2»،«هزاران زن مثل من»،«تب»و«انعکاس»و همچنین مجموعه های تلویزیونی«مرده متحرک»، «شبی از شب‌ها» و «فاکتور هشت» را مقابل دوربین برده است . 

 

منبع : سینما روز

«بهرام رادان» در فاز خارج‌ از کشور «راه‌آبی ابریشم»

 

سینما روز _ مدیر برنا‌مه‌های بهرام رادان گفت: این بازیگر برای فاز خارج‌ازکشور «راه‌آبی ابریشم» آماده می‌شود.

علیرضا باذل گفت: «بهرام رادان» در حال حاضر مشغول استراحت است تا به زودی در فاز خارج از کشور فیلم«راه ‌آبی ابریشم» جلوی دوربین محمد بزرگ‌نیا برود. وی درباره اخبار منشتره درباره احتمال حضور «رادان» در فیلم جدید «محمد زرین‌دست» گفت: متأسفانه خبر حضور بهرام رادان در فیلم «قفس طلایی» صحت ندارد و هنوز تماسی با وی برای حضور در این پروژه گرفته نشده و وی هیچ گفت‌وگو یا توافقی هم با کسی انجام نداده است. از «رادان» فیلم‌هایی چون تردید(واروژ کریم‌مسیحی)، زادبوم (ابوالحسن داوودی)، کارناوال مرگ (حبیب‌الله کاسه‌ساز) و بی‌پولی (حمید نعمت‌الله)هنوز نمایش داده نشده‌اند

 

منبع : فارس

تئاتری‌ها به جای کاراکترهای تهران 1500 بازی کردند

 

جان‌ بخشی فیلم انیمیشن بلند «تهران 1500» به کارگردانی بهرام عظیمی با ایفای نقش جمعی از بازیگران تئاتری انجام گرفت و تصویرسازی حرکات بدنی شخصیت‌های این انیمیشن برطبق بازی آنها به دنیای فانتزی نزدیک می‌شود. 

«هادی منبتی» معاون هنری سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: جمعی از بازیگران توانای تئاتر و تلویزیون، به مدت دو هفته کلیه سکانس‌های فیلم را بازی کردند.
وی افزود: در بخش جان‌بخشی به جای کاراکترها، این بازیگران حرفه‌ای به جای 32 کاراکتر ایفای نقش کردند.
منبتی خاطرنشان کرد: در ابتدا قرار بر این بود که 7 بازیگر اصلی‌ فیلم در نقش‌های خودشان بازی کنند و بعد بر اساس بازی خودشان، کاراکترهای انیمیشن‌شان را جان‌بخشی ‌کنیم ولی به علت اینکه نمی‌توانستیم این 7 بازیگر را در مدت زمان 2 هفته کنار هم جمع کنیم و 2 نفر از آنها نیز در خارج از کشور بودند، تصمیم گرفتیم سیستم جان‌بخشی را تغییر دهیم و قرار شد از روش دیگری برای جان بخشی کاراکترها استفاده کنیم.
مدیر پروژه «تهران 1500» که توسط سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران تهیه می‌شود، گفت: در این سیستم به نوعی ریتم حرکات کاراکترها سریع‌تر و فانتزی‌تر شده است.
به گفته این تهیه‌کننده، بخش جان بخشی کاراکترها و لی‌اوت «تهران 1500» از 15 تیرماه شروع شده است.
هادی منبتی به فارس گفت: فیلمنامه این انیمیشن سینمایی از ابتدا تا انتها، با بازی جمعی از بازیگران تئاتری که شباهت‌هایی فیزیکی با بازیگران اصلی کار داشتند، تصویربرداری شد و براساس این تصاویر حرکات و جزئیات حرکتی و بدنی کاراکترها علاوه بر کمک به واقع‌نمایی کار، زمان‌ دقیق حرکات فیزیکی آنها را نیز مشخص کرده است.
به گزارش فارس، «سیروس کهوری‌نژاد» علاوه بر بازی در استوری برد، سرپرستی بازیگران را نیز برعهده داشته است. باقی بازیگران استوری‌بورد را الهام جعفرنژاد، امیر کربلایی، زهرا اکرمی،حجت شرقی‌پور، مینا مقدم حسابی تشکیل می‌دهند.
در انیمیشن «تهران 1500» از کاراکترهای هدیه‌ تهرانی، مهران مدیری، بهرام رادان، گوهر خیراندیش، مهتاب نصیر پور،حبیب رضایی و حسام نواب‌صفوی بهره گرفته شده و این بازیگران نقش‌های خود را دوبله کرده‌اند.
این انیمیشن بلند به کارگردانی بهرام عظیمی و با مشارکت مؤسسه تصویر شهر وابسته به معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مؤسسه نسل اندیشه سبز تهیه خواهد شد.  

 

منبع : فارس

گزارشی از اکران پرهواخواه عید فطر سالن‌های سینمای ایران

از مسعود کیمیایی و کمال تبریزی تا محمدرضا گلزار و بهرام رادان: 

همه برنده نخواهند شد 

در شرایطی که کمتر از سه ماه به عید سعید فطر باقی مانده و فیلم‌های روی پرده دارند خوب می‌فروشند، صاحبان فیلم‌ها می‌کوشند تا آثارشان را در ردیف آثار به نمایش درآمده در این اکران پر رونق بگنجانند. تا به حال خبر از حضور دو فیلم با شرکت بهرام رادان در میان فیلم‌های اکران عید است: «بی‌پولی» و «تردید». آیا حضور رادان به عنوان هنرپیشه اصلی هر دو فیلم باعث فروش‌شان خواهد شد یا افت رونق‌شان؟ به هر حال از میان این دو فیلم، «بی‌پولی» امید بیش‌تری برای فروش دارد. از سوی دیگر «تردید» نیز با تغییراتی که سازندگان‌اش پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر داده‌اند، امیدهایی برای جذب تماشاگر به سالن سینما دارد. «کتاب قانون» که روند پر فراز و نشیبی را برای کسب مجوز اکران طی کرده، دیگر فیلمی است که می‌خواهد پس از مدت‌ها یک فیلم پرفروش دیگر با بازی پرویز پرستویی باشد. بازیگری که چند فیلم اخیرش چندان در کسب مخاطب عام موفق نبوده‌اند. در برابر آن اما فیلمی است با بازی محمدرضا گلزار: یعنی «دو خواهر». آیا گلزار پس از مدت‌ها غیبت می‌تواند موج تماشاگر را به سوی سالن‌های سینما بکشاند؟
اما فیلم‌های مهم‌تری که این روزها علاقه‌مندان سینمای ایران، در انتظار اکران‌شان به سر می‌برند، «محاکمه در خیابان» فیلم تازه مسعود کیمیایی و همچنین «پاداش» به کارگردانی کمال تبریزی است. هر کدام از این فیلم‌ها قابلیت‌های فراوانی برای اکران دارند و می‌توانند تماشاگران‌شان را به سینما بکشانند. سال گذشته، «دعوت» ابراهیم حاتمی‌کیا، فیلمی بود که از شرایط خوب این اکران برای فروش بیش‌تر، بهترین استفاده را کرد. این اتفاق امسال برای کدام فیلم خواهد افتاد؟   

منبع : سینمای ما