عکس های امیر ملجائی از بهرام رادان

سینما روز _ عکس های زیبای امیر ملجائی از بهرام رادان و علیرضا باذل ، مدیر برنامه ی وی . 

 

 

 

 

 

  

 

منبع : سینما روز 

HTTP://WWW.MALJAI.COM

"بی پولی" به جشنواره فجر خواهد رسید

 سینماروز _ پریسا نیک سیرت : «حمید نعمت الله» کارگردان فیلم "بی پولی" در گفتگویی کوتاه با خبرنگار سینما روز اعلام کرد که فیلم "بی پولی" ساخته وی به جشنواره فیلم فجر خواهد رسید.  

به گفته نعمت الله این فیلم در ژانر اجتماعی خانوادگی و طنز ساخته شده است و  تمام مراحل فنی را طی نموده و آماده اکران در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر می باشد.

بهرام رادان، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، امیر جعفری،رضا رشید پور، بابک حمیدیان، جلال پیشوائیان، سوسن مقصود لو، افشین سنگ چاپ، سید ابراهیم بحرالعلومی، نادر فلاح، علی سلیمانی، علی علایی، کریم قربانی، زهره صفوی، زهرا طاهری منش و غزاله نظر بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

سایر عوامل عبارت اند از: تهیه کننده: مصطفی شایسته(محصول هدایت فیلم)، نویسنده فیلمنامه: حمید نعمت الله، هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، تدوین: حسن حسندوست، طراح گریم: اعظم بیات، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، مدیر صدابرداری: اسحاق خانزادی، مدیر تولید: محمد شایسته، مدیر تدارکات: سید رسول سید حاتمی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: رضا بختیاری نیک، منشی صحنه: فرناز جمشیدی مقدم، عکاس: علی نیک رفتار.  

 

منبع : سینما روز

عکس های امیر ملجایی از بهرام رادان ۱ هفته دیگر در وبلاگ

سلام 

عکس های امیر ملجایی از بهرام رادان و علیرضا باذل مدیر برنامه ی وی بنا به دلایلی از روی وبلاگ و سایت سینما روز برداشته شد و ۱ هفته ی دیگر مجدداْ بر روی وبلاگ و سایت سینما روز قرار می گیرد . 

 

ممنون . 

بای .

بهرام رادان: سکوت جهانیان در برابر غزه باعث تاسف است

 

سینما روز _ بهرام رادان گفت: ابعاد فاجعه غزه از جنبه انسانی در کنار این واقعیت که همه در برابر این قضیه سکوت کرده‌اند، باعث تاسف است.   

بهرام رادان که این روزها در قشم در حال بازی در فیلم«راه آبی ابریشم»است، در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد وقایع غزه گفت:این واقعه جدا از جنبه مذهبی خود که دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد،ابعاد بزرگی از جنبه انسانی گرفته و تصاویری که از تلویزیونها پخش می‌شود در کنار این واقعیت که همه در برابر این قضیه سکوت کرده‌اند باعث تاسف است.
وی افزود: نکته در اینجا است که خود این جانیان مدعی هستند که در مورد قومشان نسل کشی اتفاق افتاده ولی اکنون آنها این نسل کشی را در مورد افرادی انجام می‌دهند که در هولوکاست ادعایی آنها کمترین نقشی نداشته‌اند.
رادان تصریح کرد: برای کشورهای عربی هم متاسفم که مرزهای خود را به روی مردم غزه بستند و خود را کنار کشیدند.کاری که برای حفظ منافع خود و در قدرت ماندن کرده‌اند.
این بازیگر در پایان افزود: این واقعه بسیار ناراحت کننده است و برای ملت غزه هر کاری بتوانیم، می‌کنیم. 

 

منبع : سینما روز