حضور بهرام رادان در فیلم ((دعوت)) به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا

سلام بر همه ی شما دوست داران بهرام رادان . امروز یک خبر بسیار عالی دارم .

اون خبر اینه ------->با حضور بهرام رادان ، حاتمی‌کیا پر ستاره‌ترین فیلم سال را می‌سازد .

ابراهیم حاتمی کیا قصد دارد در فیلم جدیدش «دعوت» بخش عمده یی از کلیت بازیگری سینمای ایران را کنار یکدیگر مقابل دوربین ببرد. ترکیب اولیه یی که از بازیگران و سایر عوامل این فیلم دیروز اعلام شد گمانه های قبلی درباره حضور جمع قابل توجهی از بازیگران سینمای ایران در این ساخته جدید حاتمی کیا را تایید کرد. تا به حال بازی محمدرضا فروتن، مهناز افشار، مریلا زارعی، آناهیتا نعمتی، ثریا قاسمی، سحر جعفری جوزانی، لیلا اوتادی و حمیدرضا پگاه در «دعوت» قطعی شده و شنیده ها حاکی از آن است که توافقات نهایی با چند بازیگر سرشناس دیگر سینمای ایران هم برای بازی در این فیلم صورت گرفته و نام آنها ظرف چند روز آینده اعلام می شود.

حضور «بهرام رادان» و «محمدرضا گلزار» که برای بازی در فیلم «دعوت»(ابراهیم حاتمی‌کیا) درنظر گرفته‌ شده‌اند، هنوز قطعی نشده است. علیرضا باذل مدیر برنامه‌های بهرام رادان اظهار داشت: ادامه بازی در فیلم «تردید» اولویت نخست برای آقای رادان است که قرارداد آن قبلا منعقد شده و بازی در آن فیلم برای ایشان از اهمیت برخوردار است. وی اظهار داشت: بنابراین همه چیز به روشن شدن زمان تولید «تردید» موکول می‌شود.

همچنین احسان ظلی‌پور مدیر برنامه‌های «محمدرضا گلزار» نیز در این مورد ضمن تایید آغاز مذاکره گلزار با گروه تولید «دعوت»، از دادن خبر در مورد قطعیت این حضور خودداری و خبررسانی در این زمینه را به بعد موکول کرد.


حاتمی کیا در فیلم جدیدش مضمون «سقط جنین» را دستمایه قرار داده و قصد دارد این موضوع را به عنوان مشکل محوری چند زوج مختلف در فیلم روایت کند. شنیده ها حاکی از آن است که حاتمی کیا به شیوه روایت های متقاطع و مشابه چند فیلم شاخص این سال های سینمای جهان داستان های مجزای فیلم را روایت می کند. محمد پیرهادی تهیه کننده فیلم درباره داستان آن به اعتماد گفت؛«چند زوج مختلف با بحرانی مشابه مواجه می شوند که هر کدام بنا به تصمیم خودشان واکنش مختلفی درباره آن از خود بروز می دهند.» حاتمی کیا قصد دارد به شیوه آثار قبلی اش پیش از آغاز فیلمبرداری جلسات تمرین و دورخوانی با حضور بازیگران برگزار کند و زمان تقریبی شروع فیلمبرداری اول دی ماه پیش بینی شده است. بر این اساس حضور «دعوت» در جشنواره فیلم فجر منتفی است و نمایش آن به سال آینده موکول خواهد شد.


 از عواملی که دیروز حضورشان در فیلم به طور رسمی از سوی عوامل اعلام شد تورج منصوری در مقام مدیر فیلمبرداری، کیوان مقدم به عنوان طراح صحنه و لباس، محمدرضا منصوری (مدیر تولید)، علیرضا شمس (دستیار اول کارگردان)، اصغر شاهوردی (صدابردار) قابل توجه هستند. نام چیستا یثربی نیز به عنوان مسوول انتخاب بازیگر و بازیگردان معرفی شد که پیش از این از او به عنوان همکار فیلمنامه نویس فیلم هم یاد می شد. سریال «حلقه سبز» آخرین فعالیت ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان هم اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش است و تا همین جا نظرات مختلفی را برانگیخته است. با انتخاب این تعداد بازیگر و عوامل حرفه یی باید منتظر این چهاردهمین ساخته فیلمساز شاخص سینمای دفاع مقدس سال های قبلی و اجتماعی ساز این سال ها باشیم.

--------------------------------------------------

منبع : سینمای ما

--------------------------------------------------

خوب منتظر خبرهای بهتر هم باشید . دوستتون دارم .

نظر یادتون .... چی....... نره....

بای .

کافه ی بهرام رادان

سلام امروز خبرهایی از کافی شاپ بهرام براتون آوردم . امید وارم خوشتون بیاد . این خبرها را به طور خلاصه از هفته نامه ی دوست داستنی چلچراغ نوشتم .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چیزی کم نیست ، محیط خوب ، مشتری های با کلاس ، دیوارهای کرم و صورتی کم رنگ و میز های قهوه ای . خودش نیست . عکسی هم از خودش پیدا نمی کنم جز چند تا از مجله هایی که تصویر بهرام رادان را روی جلد گلاسه ی مجله شان کار کرده اند . همه چیز با سلیقه است ، ابعاد کافه ، رنگ قهوه ای تیره ی میز ها و تابلوهای بزرگ روی دیوار که تبلیغ قهوه های مختلف است .
روی هیچ میزی جاسیگاری نیست و از در که وارد می شوی بزرگ نوشته است : ((کشیدن سیگار در این مکان ممنوع می باشد)) .این اولین باری است که در یک مکان عمومی این قانون به بهترین شکل اجرا می شود و در یک کافه همه به خاطر خود کافه به این جا آمده اند .
در داخل منو چند نوع نوشیدنی گرم ، چند نوع اسنک و چند تایی هم کیک وجود دارد . دوصفحه حق انتخاب ! اسنک ها و کیک ها با سلیقه و به سبک و سیاق هتل های بزرگ تزیین و چیده شده اند و سلیقه ی هر کس که هست فوق العاده برای باز شدن اشتها موثر است . چای در یک فنجان بزرگ سرو می شود و پیش از همه ی این ها ظرف شیک قاشق ، چنگال ، کارد و دستمال روی میز گذاشته می شود . موسیقی هم آدم را به آمریکای لاتین می برد . برخورد آدم هایی که در کافه کار می کنند محترمانه است ولی صمیمانه کمتر !
تز روان شناسی جدید مجال نمی دهد و رادان را هم بر مبنای کافه اش تحلیل می کند . همه چیز را بالا می بیند ، ایده آل فکر می کند . ((همه چیز خوب است به شرط این که بهترین باشد . )) احتمالاً شعار بهرام رادان است . جایگاه او در سینمای ایران هم نتیجه ی همین اعتقاد است .
شخصیت رادان و حتی خود کافه اش دوست داشتنی و محبوب هستند ، چون کامل اند و بی نقص به نظر می رسند ، اما ((فاصله)) همیشه هست که باید پر شود ... شاید این فاصله در همین گرمای مطلوب کافه است که تو را گول می زند .
هفته نامه ی چلچراغ
بهاران بنی احمدی

خودم

سلام

امروز یک پیشنهاد دارم ...

می خوام بگم تمام هواداران بهرام که وبلاگ دارند درباره ی خودشون در وبلاگ بنویسند تا خوانندگان بهتر با آن ها آشنا شوند . من خودم را بهتر معرفی می کنم :

امید منوچهری           ۱۵ ساله (اول دبیرستان)                 دانش آموز دبیرستان علامه ی طباطبایی واحد آبشناسان ۲

از ۱۱ سالگی به بازیگری و سینما علاقه مند شدم و حالا یکی از هواداران بهرام رادان هستم . البته من غیر از بهرام طرفدار باران کوثری و گلشیفته فراهانی هم هستم .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لطفاْ در قسمت نظرات بگویید که قیافم به درد بازیگری می خوره یا نه .

تو رو خدا اگه قیافم خیلی بده بگیدا .

خب ..... خداحافظ .

راستی نظر یادتون نره .

بهرام در فیلم "30 ثانیه درباره ما"

*سلام*                                                                                 *سلام*

بازم با یک خبر خوب اومدم .

 پنجمین فیلم بلند سینمایی بهمن قبادی با عنوان "30 ثانیه درباره ما" به زودی با بازی بهرام رادان و مهران مدیری مقابل دوربین می‌رود. فیلمنامه "30 ثانیه درباره ما" را کامبوزیا پرتوی و قبادی نوشته‌اند و فیلم داستان دو رفیق دیرینه به نام‌های احمد و نادر است که در یک شرکت تبلیغاتی کار می‌کنند. این دو شرط کرده‌اند هر کدام که در یک بازی بازنده شود، باید یک کار عجیب انجام دهد.


در این فیلم علاوه بر بهرام رادان و مدیری، گلشیفته فراهانی و لادن مستوفی هم بازی می‌کنند. مدیریت فیلمبرداری پروژه را ایگور مارتینوویک از فیلمبرداران معتبر آمریکای جنوبی بر عهده دارد. سایر عوامل "30 ثانیه درباره ما" عبارتند از طراح صحنه و لباس: ایرج رامین‌فر، موسیقی متن: حسین علیزده، تدوین: هایده صفی‌یاری و صدابردار: نظام‌الدین کیایی.

-------------------------------------------

منبع : سینمای ما

توفیق اجباری

سلام

بهرام که داره می ره آمریکا . ما هم که همش درس می خونیم . خوش به حالش . ای کاش ما هم می رفتیم .

راستی یه خبر . (اصلاْ ربطی به بهرام نداره)

توفیق اجباری به کارگردانی محمدحسین لطیفی و با بازی باران کوثری محمد رضا گلزار رضا عطاران نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما به زودی اکران می شود . (این خبر رو فقط به خاطر باران گذاشتم .)

عوامل توفیق اجباری

کارگردان:  محمدحسین لطیفی

بازیگران: محمدرضا گلزار، رضا عطاران، باران کوثری، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، مجید یاسر، لیلا عباسی و نعیمه نظام دوست

......................................................

دیگر عوامل و توضیحات بیشتر:

فیلمنامه: پیمان عباسی
تهیه کننده: سیدکمال طباطبایی
مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت
تدوین: کاوه حمیدی ایمانی
موسیقی متن: کارن همایونفر
طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی
طراح گریم: محسن بابایی
صدابردار: سیامک نیازی
عکس: احمد احمدی

......................................................

خلاصه داستان: داستان بازیگری با نام رضا گلزار است که از همسر خود جدا شده. رضا و همسرش یکدیگر را دوست دارند، اما برخی ارتباطات رضا باعث نارضایتی همسرش می شود.

......................................................

منتظر نظراتتون هستم .