گزارش از "تردید"

 

سلام دوستان
بنده همون طور که قول داده بودم و هومن طور که منتظر بودید دیروز رفتم به لوکیشن "تردید" برای گزارش .
ما همون طور که با آقای سعید سعدی تهیه کننده ی فیلم هماهنگ کرده بودیم ساعت 5:30  6 اون جا بودیم ولی متاسفانه یه جلسه ی مهم برای ادامه ی فیلم برداری تشکیل شده بود که ما تا ساعت 8 منتظر تمام شدن جلسه بودیم .
بعد از آن تا حدود 8:30 فیلم برداری بود که بعدش هم تمام شد .
با این حساب ما نتونستیم خوب گزارش بگیریم و فقط نیم ساعت آخر گزارش گرفتیم .
به خاطر همین هماهنگ کردیم که یک روز دیگه که برای گزارش بریم و ایشالا گزارش دیروز و اون روزو با هم در وب قرار می دیم .

دیروز وقتی رسیدم اون جا دیدم بهرام نشسته تو ماشین داره با تلفن حرف می زنه و می خنده .
منم رفتم جلوی در ساختمون قدم می زدم . چند دقیقه بعد دیدم بهرام داره میاد . رفتم جلو تر . از 5 متری که منو  دید گفت : ا .... سلام .... چه طوری ؟
خلاصه با هم احوال پرسی کردیم . به من گفت : ما رو پیدا می کنی ... !!!
با هم یه گپی زدیمو درباره ی سایت حرف زدیمو رفت تو .
منم در محوطه ی بیرونیه ساختمون برای خودم قدم می زدم تا جلسه تموم شدو رفتیم تو .
من به همراه سر دبیر سایتمون (سینما روز) رفته بودیم .
داشتیم گزارشو می نوشتیمو من می خندیدم ! به خاطر حرکت بهرام ! اون نقشی که من از گیریمش قبلاً حدس زده بودم درست بود (نمی تونم بگم !) !
همین که کارگردان ، واروژ کریم مسیحی گفت : بچه ها خسته نباشید بهرام سریع اومد که بره . اومد با من دست داد گفت : خسته نباشید بچه ها .
بدشم داشت می رفت .
ما هم باهاش تا جلوی ماشینش رفتیم و باهاش صحبت کردیم .
برای نمایشگاهی که قراره برگزار بشه و سایت ما هم حضور داره دعوتش کردیم ، اما گفت که خیلی وقته که این جور جا ها نمیاد .
آخرش که داشت می رفت به من گفت : تو بی پولی هم اومده بودی یه بار ؟
گفتم : 3 بار اومده بودم .
سوار ماشین شده و رفت ........
ما هم اومدیم .......

«بهرام رادان» فیلمی درباره آسیب‌های اجتماعی تهیه می‌کند

 

«بهرام رادان» قصد دارد پس از اخذ مجوز‌های لازم، به عنوان تهیه‌کننده در تولید فیلم تازه‌ای با مون آسیب‌های اجتماعی، با «ابوالحسن داوودی»‌ همکاری کند . 

 

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، این اولین فعالیت «بهرام رادان» در عرصه تهیه‌کنندگی خواهد بود.
بنا بر این گزارش، «بهرام رادان» قصد دارد این فیلم را در «داران فیلم» با مشارکت «بیتا منصوری» و «ابوالحسن داوودی» (که در تقاطع و زادبوم با وی به عنوان بازیگر همکاری داشته) تهیه کند.
این فیلم با موضوع آسیب‌های اجتماعی ساخته می‌شود و قرار است در آن از همکاری چهره‌های صاحب‌نام و جوان بازیگری استفاده شود .
کارگردان این فیلم هنوز مشخص نشده است اما احتمال قرار گرفتن «ابوالحسن داوودی» پشت دوربین آن وجود دارد.
به احتمال زیاد این فیلم اوایل زمستان کلید خواهد خورد و به زودی جهت دریافت پروانه ساخت به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارائه خواهد شد.
به گزارش فارس، «بهرام رادان» هنوز مجوز تهیه‌کنندگی ندارد اما پس از مشارکت در تولید این فیلم می‌تواند در پروژه‌های بعدی به عنوان تهیه‌کننده فعالیت کند.
او این روزها فیلم «کنعان» ساخته «مانی حقیقی» را روی پرده دارد . 

 

منبع : سینما روز

اکران کنعان در سینماهای سراسر کشور

 

سلام  

اول عید سعید فطر رو به همه ی مسلمانان و به ویژه هم وطنان عزیزم تبریک می گم . 

دوم این که کنعان از دیروز (عید فطر) در سینماهای سراسر کشور اکران شده و من با این که یه بار در جشنواره دیده بودم فیلمو بازم دیروز رفتم دیدم .   

سوم هم این که بهرام هم در مراسم ختم پدر بزرگوار آقای باذل حضور داشتند و من هم باهاش صحبت کردم . 

حالش خوب بود .  

بای .

تلاش ها برای رساندن فیلم ها به جشنواره فجر

  

سینما روز _ در حالی که انتقادات سینماگران به مقررات جدید جشنواره فیلم فجر ادامه دارد و دیروز جواد شمقدری مشاور هنری رئیس جمهور هم به جمع منتقدان پیوست اما روند تولید آثار جدید سینمای ایران سرعت بیشتری گرفته است و این روزها دست اندرکاران پروژه های مختلف سینمایی در تلاشند مراحل مختلف آماده سازی آثارشان را هر چه سریع تر انجام دهند. طی روزهای گذشته کار فیلمبرداری چند فیلم به پایان رسید و در مقابل چند پروژه نیز در آستانه فیلمبرداری قرار گرفته اند .

از جمله این فیلم ها قسمت دوم فیلم «اخراجی ها» است که با انتخاب آخرین گروه بازیگرانش قرار است از عید فطر کار فیلمبرداری اش آغاز شود. دست اندرکاران این پروژه دیروز اعلام کردند با اضافه شدن ارژنگ امیرفضلی، فخرالدین صدیق شریف و مهران رجبی، فیلمبرداری این فیلم از روز پنجشنبه 11 مهرماه آغاز می شود. پیش از این حضور اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی، جواد رضویان، مهراوه شریفی نیا، شهره لرستانی، شیلا خداداد، نیوشا ضیغمی، امیریل ارجمند و سیدجواد هاشمی در این فیلم قطعی شده بود و پیش بینی می شود نخستین نمایش این فیلم در جشنواره امسال فجر باشد. هر چند ده نمکی گفته است تلاشی برای رساندن فیلم به جشنواره انجام نمی دهد اما روند ساخت قسمت قبلی این فیلم و فضایی که ده نمکی در جشنواره فجر با نمایش فیلمش به دست آورد، نشان می دهد می توان به حضور «اخراجی ها 2» در جشنواره امیدوار بود. از میان آثار در حال فیلمبرداری هم «تردید» دومین ساخته واروژ کریم مسیحی بنا بر اعلام دست اندرکارانش 50 درصد فیلمبرداری را پشت سر گذاشته است و علیرضا شجاع نوری به عنوان جدیدترین بازیگر به این پروژه اضافه شده است. این بازیگر سال ها بعد از فیلم «روز واقعه» ساخته شهرام اسدی مجدداً مقابل دوربین رفته است. تاکنون بهرام رادان، ترانه علیدوستی، حامد کمیلی، مهتاب کرامتی، انوشیروان ارجمند و داود رشیدی مقابل دوربین رفته اند. حسن فتحی هم این روزها در تهران فیلمبرداری فیلم جدیدش «پستچی سه بار در نمی زند» را هم آغاز کرده و به احتمال زیاد در جشنواره فجر هم حاضر خواهد بود. علی نصیریان، محمدرضا فروتن، باران کوثری، امیر جعفری و رویا تیموریان بازیگران این فیلم هستند. اصغر فرهادی هم دیروز به ایلنا خبر داد که فیلم جدیدش «درباره الی» برای حضور در جشنواره فجر آماده می شود. وی گفته است تدوین این فیلم 10 الی 20 روز دیگر به پایان می رسد و فکر می کنم تا اواخر دی ماه صداگذاری فیلم هم به پایان برسد. با وجود چنین اخباری اما همچنان وضعیت حضور بسیاری از فیلم های سینمای ایران در جشنواره امسال فجر در هاله یی از ابهام قرار دارد و نمی توان به طور قطع گفت که جشنواره بیست و هفتم فجر می تواند آینه تمام نمای تولیدات امسال سینمای ایران باشد . 

 

منبع : سینما روز

انا لالله و انا الیه الراجعون

سلام 

 

آقای باذل ، درگذشت پدر بزرگوارتان ، مهدی باذل را به شما و خانواده ی محترمتان تسلیت عرض می کنم . 

 انشا الله که غم آخرتان باشد . 

 

سعی می کنم حتماً در مراسم ختم آن مرحوم حضور داشته باشم .