دوباره شکایت !

سلام من واقعاً شرمنده ام . متاًسفانه این خبر شایعه بود . من همیشه این مجله را می خرم . (فیلم و سینما)

بهرام حالا می خواهد از این مجله شکایت کند ......

 

من از بهرام حمایت می کنم .

فعلاً .  

نظرات 4 + ارسال نظر
عمو بهرام و دایی باذل دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 22:47 http://amobahram.blogfa.com

سلام ... خوشحالم که وبلاگ جدیدی برای بهرام رادان ساخته شد ...
خیلی ناراحت شدم که خبر را بدون ذکر منبع و از قول خودت نوشتی ...
کار زشتی است ...

ببخشید .

مهتاب سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 http://bahramashegheosiyan.blogfa.com

سلام.مرسی.من لینکتوم کردم.چرااا؟؟؟؟یعنی بازهم شکایت میکنه؟

سو گل سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:05

سلا م داش امید
بابا یکم عکسای جدید تر بذار.
بازم ایول وبلاگت باهاله من که پسندیدم یعنی کا تمومه.
بازم این ورا سر میزنم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 16:35

سلام اشنای دور با بهرام.
هم سنیم.
به من سر یزن.
خیلی خوب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد