گفت و گو

سلام                                                                                                      سلام

من قراره که آبان یا آذر بهرام ببینم و قراره که باهاش گفت و گو کنم . اگه سوال جالبی دارید که ازش بپرسم حتماً واسم بفرستید .

 

فیلم تردید به کارگردانی واروژ کریم مسیحی یکشنبه ۱۸ شهریور با بهرام رادان و محمد رضا فروتن و سعید نورالهی در سینما رکس لاله زار کلید خورد .در این فیلم علاوه بر این ترانه علیدوستی هم ایفای نقش خواهد کرد .

نظرات 3 + ارسال نظر
سوگل شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:00

سلام داش امید خوش به سعادتت که میخوای رادانو ببینی.
من چنتا سوال دارم که تا اون موقع برات میفرستم.
ممنون که به یاد ما هم هستی وقتی دیدیش.
خوش باشی.

مریم پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:41

سلام خوش به حالتون من ارزوم که بهرام رادان رو از نزدیک ببینم .فقط ازشون بپرسین اگر یک نفر ارزوش باشه که شمارو ببینه باید چی کار کنه؟تروخدا اگه میشه یکاری کنین منم ببینمشون !!مرسی ممنون!!!

ارین پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:12

سلام khobi ID arianniaki

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد