پروانه ساخت « نقاب زیبا » لغو نشده است

مجری طرح فیلم « نقاب زیبا » گفت: داریوش مهرجویی نخواست پروانه ساخت « نقاب زیبا » تمدید شود.
سعید سعدی در مورد اخباری که در مورد باطل‌شدن پروانه ساخت پروژه « نقاب زیبا » منتشر شده، اظهار داشت: پروانه ساخت « نقاب زیبا » را اداره کل نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لغو نکرده است، بلکه براساس قانونی که وجود دارد، اگر فیلمی تا مهلت درنظر گرفته شده، ساخته نشود، باید تقاضای صدور مجدد پروانه کند.
وی ادامه داد: ما تقاضای تمدید را به اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی ارائه نکرده‌ایم و بحث این است که آقای مهرجویی خودش نخواست تا پروانه ساخت فیلم تمدید شود.
سعدی گفت: فعلا تا مشخص نشدن بحث مالی و این که چه کسی در سرمایه‌گذاری و تولید فیلم مشارکت دارد، درخواست مجددی برای تمدید پروانه ساخت « نقاب زیبا » داده نمی‌شود.
مجری طرح نقاب زیبا به فارس گفت: شخصا بعید می‌دانم،با این شرایط فعلا این فیلم ساخته شود و تولید « نقاب زیبا » حداقل برای امسال منتفی است.
داریوش مهرجویی نیز پیش‌تر به فارس گفته بود: متأسفانه فیلم‌سازی هزینه‌های زیادی دارد و به علت شرایط بد سینمای ایران، اکثر تهیه‌کننده‌ها با وجود خرجی که می‌کنند، ورشکست می‌شوند. ما هم به دنبال سرمایه‌گذاری برای ساخت «نقاب زیبا» می‌گردیم و در صورت پیدا شدن سرمایه‌گذار، کار را به سرعت شروع خواهیم کرد.
به گفته مهرجویی؛ مهم‌ترین نکته‌ای که در « نقاب زیبا » وجود دارد این است که در قصه، جنگ تمام شده و تمام این داستان، بعد از پایان جنگ اتفاق می‌افتد و بیش از هر چیز، « نقاب زیبا » برپایه یک داستان دراماتیک به پیش می‌رود.

 

...............................................

منبع: خبرگزاری فارس

قرار بود در این فیلم بهرام و گلشیفته فراهانی دوباره با مهرجویی همکاری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد