بد شانسی ...

سلام

فیلم تردید به خاطر واروژ کریم مسیحی ۲ ماه عقب افتاد . او در بیمارستان به سر می برد و تا بهبودی کاملش ۲ ماه طول می کشد .

 اینطور که معلومه تردید به جشنواره ی فیلم فجر نمی رسد .

******************************************************************

منتظر نظراتتون هستم .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 15:27 http://bahramradanclub.blogfa.com

سلام دوست خوب من...منم یکی از طرفداران بهرام هستم که تازگیها(یعنی همین الان[نیشخند])یه وبلاگ براش درست کردم....من شما رو لینک کردم امیدوارم شما هم منو بلینکی[بوسه][قلب][گل][بدرود]

ایمان (مدیر وب گلشیفته فراهانی) چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 20:18 http://golshifteh3.blogfa.com/

سلام امید جان. فکور رو می شناسم. ولی معلم ما نبود. تعریفشو زیاد شنیدم. معلم ما قبلا زارع بود و الان هم موسوی (جدید اومده). ممنون که لینکم کردی. منم لینکت کردم. حال کردی بیا البرز هتل. بازم از این کارا بکن و به من سر بزن.
فعلا بای

رضا حسینی شیروان چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:01

به نظر من رادان بهترین بازیگر جهان اسط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد