توفیق اجباری

سلام

بهرام که داره می ره آمریکا . ما هم که همش درس می خونیم . خوش به حالش . ای کاش ما هم می رفتیم .

راستی یه خبر . (اصلاْ ربطی به بهرام نداره)

توفیق اجباری به کارگردانی محمدحسین لطیفی و با بازی باران کوثری محمد رضا گلزار رضا عطاران نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما به زودی اکران می شود . (این خبر رو فقط به خاطر باران گذاشتم .)

عوامل توفیق اجباری

کارگردان:  محمدحسین لطیفی

بازیگران: محمدرضا گلزار، رضا عطاران، باران کوثری، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، مجید یاسر، لیلا عباسی و نعیمه نظام دوست

......................................................

دیگر عوامل و توضیحات بیشتر:

فیلمنامه: پیمان عباسی
تهیه کننده: سیدکمال طباطبایی
مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت
تدوین: کاوه حمیدی ایمانی
موسیقی متن: کارن همایونفر
طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی
طراح گریم: محسن بابایی
صدابردار: سیامک نیازی
عکس: احمد احمدی

......................................................

خلاصه داستان: داستان بازیگری با نام رضا گلزار است که از همسر خود جدا شده. رضا و همسرش یکدیگر را دوست دارند، اما برخی ارتباطات رضا باعث نارضایتی همسرش می شود.

......................................................

منتظر نظراتتون هستم .

نظرات 2 + ارسال نظر
tahmiran جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 18:48 http://tahmirancinema.blogfa.com

سلام خوبی؟
وبلاگ خوبی داری
پیشه منم بیا
دوست داشتی اددم کن
منم از طرفدارای قدیمی رادان هستم

راستی لینکتم کردم
بای

خداداد شهرستانی یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 20:21 http://naslesukhteh.blogfa.com

سلام من شم رو نمی شناسم اما دست مریزاد اولا که منم مثل شما این آقای رنگین چشم را دوست دارم و مهمتر اینکه برایش بی نهایت احترام قایلم که قدر خودش را دانست و روش کاری اش را اساسی تغییر داد . دوما اگر دوست داشتی به وب من سر بزن و اگر خوشت اومد منو بذار توی پیوندات . به منم اطلاع بده تا منم این کار رو بکنم . زنده باشی و پایدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد