خودم

سلام

امروز یک پیشنهاد دارم ...

می خوام بگم تمام هواداران بهرام که وبلاگ دارند درباره ی خودشون در وبلاگ بنویسند تا خوانندگان بهتر با آن ها آشنا شوند . من خودم را بهتر معرفی می کنم :

امید منوچهری           ۱۵ ساله (اول دبیرستان)                 دانش آموز دبیرستان علامه ی طباطبایی واحد آبشناسان ۲

از ۱۱ سالگی به بازیگری و سینما علاقه مند شدم و حالا یکی از هواداران بهرام رادان هستم . البته من غیر از بهرام طرفدار باران کوثری و گلشیفته فراهانی هم هستم .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لطفاْ در قسمت نظرات بگویید که قیافم به درد بازیگری می خوره یا نه .

تو رو خدا اگه قیافم خیلی بده بگیدا .

خب ..... خداحافظ .

راستی نظر یادتون نره .

نظرات 3 + ارسال نظر
ایمان (مدیر وب گلشیفته فراهانی) دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 17:11 http://www.golshifteh3.blogfa.com

سلام امید جان.
با یه خبر توپ و یه آهنگ توپ به روز هستم.
خبری از جایزه گرفتن گلی تو جشنواره ی رشد.
خوشحال میشم نظرت رو راجع به این مهم بدونم.
موفق باشی[گل][چشمک]

اشکان جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 http://barankosari.mihanblog.com

امید جان سلام...
مرسی از نظرت....وبلاگ بسیار زیبایی داری..منهم خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم...قربانت...موفق باشی

گلاره جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:02

برای بازیگزی قیافت خوبه(موفق باشی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد