فیلمبرداری «تردید» هفته آینده آغاز می‌شود

سلام . بریم سراغ یک خبر خوب دیگه از بهرام عزیز .

با بهبود وضعیت جسمانی واروِژ کریم‌مسیحی، فیلمبرداری فیلم سینمایی "تردید" از هفته آینده از سر گرفته می‌شود. شهریار شهباززاده مدیر تولید فیلم سینمایی "تردید" درباره توقف این پروژه و وضعیت کنونی آن گفت: "متاسفانه به دلیل وضعیت جسمانی نامناسب کریم مسیحی مراحل فیلمبرداری مدتی متوقف شد و عوامل نتوانستند کار را طبق زمانبندی مشخص پیش ببرند. به هر حال با حل مشکلات تولید این پروژه بار دیگر از سر گرفته خواهد شد."


 

وی افزود: "خوشبختانه وضعیت جسمانی کارگردان فیلم رو به بهبودی است و او پس از استراحتی چند روزه شرایط جسمانی بسیار بهتری دارد و مشکلی برای ادامه کار ندارد. اکنون تنها در انتظار بازگشت محمدمهدی دادگو تهیه‌کننده فیلم به ایران هستیم تا بلافاصله با هماهنگی ایشان، ادامه پروژه را از سر بگیریم. و فکر می‌کنم فیلمبرداری از اواسط هفته آینده آغاز شود."


 

مدیر تولید "تردید" احتمال رسیدن فیلم را به جشنواره امسال بسیار ضعیف دانست و گفت: "بعید می‌دانم با مشکلات به وجود آمده دیگر امکان حضور فیلم در جشنواره باشد. به دلیل وقفه در روند تولید پروژه هنوز فیلمبرداری به نیمه نرسیده و به همین دلیل امیدی به نمایش آن در جشنواره نداریم. نمی‌خواهیم که کار را با سرعت و عجله پیش ببریم و هدفمان تولید فیلمی باکیفیت و استاندارد است."

فیلمبرداری فیلم سینمایی "تردید" چندی پیش به دلیل خونریزی معده واروژ کریم مسیحی کارگردان پروژه و بستری شدن وی متوقف شد و دادگو ادامه تولید را به زمان بهبودی وی موکول کرد. کریم‌مسیحی "تردید" را 17 سال پس از "پرده آخر" جلو دوربین برد. در این برداشت آزاد از "هملت" محمدرضا فروتن، بهرام رادان، ترانه علیدوستی، مهتاب کرامتی، بیتا فرهی، جمشید هاشمپور، داود رشیدی و جمشید مشایخی بازی می‌کنند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

منبع : سینمای ما

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چه خوب شد که فیلمبرداری تردید دوباره آغاز شد . نه ؟....

خب امیدوارم خوشتون اومده باشه

ممنون از نظرات بسیار کمتون امیدوارم بیشتر بشه .

بای .

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام امید عزیز. ممنون که سر زدی.
منم آرزو می کنم تهیه کننده ی این فیلم زیبا هر چه زود تر به سلامتی کامل برسن. واقعا باید فیلم خوبی باشه. من که منتظرم تو سینما ببینم. حضور ۳ ستاره کم نیست. باید فیلم خوبی باشه. مخصوصا که بهرام رادان هم تو این فیلم هست.
فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد