سنتوری توسط شرکت جوانه ی پویا وارد بازار خواهد شد

سلام بر شما دوستان عزیز .

طبق نوشته ی یکی از وبلاگ های واقعاْ فوق العاده (سینما در منطقه ی ممنوعه) فیلم سنتوری توسط شرکت جوانه ی پویا وارد بازار می شود . (البته به گفته ی یکی از دوستانم (گلشیفته فراهانی-ایمان)این خبر حقیقت نداره و اگر فیلم اکران بشه آن وقت از طریق شرکت جوانه ی پویا وارد شبکه ی خانگی می شود .) پس هنوز جای امیدواری است .

واقعاْ برای سنتوری و داریوش مهرجویی بزرگ متاسفم . مهرجویی بزرگ این همه زحمت می کشه سنتوری درست می کنه اونوقت اکران نمی کنند . جالب بدونید به گفته ی منتقدان سنتوری بهترین فیلم داریوش مهرجویی است.

فعلاْ .

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام امید جان.
اول باید بگم که این خبر صحت نداره.
چون فیلمی که قراره بره رو پرده باید با شرکتی قرار داد ببنده و به همین خاطر با شرکت جوانه پویا قرارداد بسته تا یه وقت اگه بره رو پرده سی دی اون از طریق این موسسه به بازار بیاد. خودتو ناراحت نکن. ایشاالله سنتوری اکران میشه. من که امیدوارم. و این رو هم بهت بگم که اگه یه وقت سنتوری اکران شد و از پرده رفت سی دی و دی وی دی اون از طریق همین موسسه ی پویا وارد بازار میشه.

ماندانا جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:42 http://www.honar-cinema.blogfa.com

سلام
من آپم .خوشحال میشم سر بزنی

tala شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:12 http://myown.blogfa.com

سلام!!!!!!
eEEe!! مرسی!! معروف شدیم!!!
ولی جدا از شوخی واقعا ناراحت شدم!!‌حیف این فیلم.....

خداداد شهرستانی چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:03 http://www.naslesookhteye57.blogfa.com

سلام یه نامرد رمز وبمو عوض کرده اما من از رو نرفتم و مشغول طراحی یه وب دیگه ام که تا یکی دو روز دیگر حاضر میشه اما نشانی اش را در این کامنت گذاشته ام و دوباره هم می نویسم لطفا نشانی ام را در لینک هایت تغییر بده و از دو سه روز دیگر اماده نظرای خوبتم.www.naslesookhteye57.blogfa.comبا همان عنوان فارسی در باب شعر و شاعری . زنده باشی و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد