کافیشاپ بهرام رادان

سلام بر شما دوستان گرامی .

من چند روز پیش طبق آدرسی که در وبلاگ بهرام رادان عاشق عصیان نوشته شده بود رفتم به کافیشاپ بهرام رادان . متاسفانه نتونستم از داخل عکس بگیرم . فقط یک عکس با کیفیت پایین از بیرونش گرفتم . (شرمنده شب بود . کیفیت دوربین گوشیمم خیلی ... است .)

واقعاً کافیشاپ با کلاسی بود و بسیار زیبا . چند وقت قبل در یکی از شماره های مجله ی چلچراغ درباره ی این کافیشاپ نوشته بود و هر چیزی که من در آن جه دیدم با آن چیزی که در مجله نوشته بود مطابقت می کرد . ولی وقتی من از کارکنان آن جا پرسیدم که آیا این کافیشاپ برای بهرام است یا نه ؟ آن ها تکذیب کردند و فقط گفتند که بهرام رادان زیاد اینجا می آید . نمی دونم چرا ولی احتمالاً به خاطر این بود که ممکنه کسی با بهرام دشمنی داشته باشه و از کارکنان کافیشاپش خواسته که به کسی نگوییند که این کافیشاپ برای اوست .

اینم آدرس و شماره تلفن :

آدرس : شریعتی ، خیابان پاسداران ، بعد از بوف سابق ، دشتستان دهم (کوچه ی رفیق دوست) ، کافی شاپ ویونا .

تلفن : ۲۲۸۹۰۵۵۴

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
لیلا جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:18 http://myown.blogfa.com

اول اول..........
اااااااا !!!!!یعنی رفتی کافیشاپ بهرام !!!!!!!!!
خیلی خوبه خب!این عکسم که گرفتی باحاله!لطفش به بی کیفیتیشه!

بهار جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:07 http://bahramradanclub.blogfa.ir

سلام...خیلی عالی بود...ممنونم از شما که خبرم کردی...موفق باشی

مهتاب جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:49 http://bahramashegheosiyan.blogfa.com

سلام.ممنونم که خبرم کردید و ممنون از گذاشتن عکس.بابای

مهسا(طرفدار بهرام رادان) جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:58 http://bahramradanstar.blogfa.com

سلام اقا امید
حال شما؟
ممنون که خبر کردی
منم اپیدم یه سر بزنی خوشحال میشم
راستی من هم خونشو دیدم هم کافی شاپشو ولی ترسیدم عکس بندازم ناراحت شه
نمی دونم........
فعلا بای بای

جودی آبوت شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 http://manobabaie.blogfa.com

سلام
ایول ....
ایول به کافی شاپ رادان !
منم باید برم ! وای که می خوام یه قهوه داغ بنوشم تو این کافی شاپ و به همه نقش آفرینیای بهرام رادان عزیز فکر کنم !! به علی سنتوری !
مرسی بابته عکسه عالیت ! تمام عشقش به همینشه !!
شاد باشی و سرافراز !

سلام امید جون.
کافیشاپ رفتی. حالا بگو ببینم رفتی داخلش چیزی خوری یا فقط عکس انداختی؟ (شوخی کردم)
راستی چهار انگشتی هم ۵شنبه رفتم. فیلم خوبی بود. چیزی جدیدی بود. من که خوشم اومد.
ممنون که خبر کردی و ممنون که همیشه سر میزنی. راستی تو وبلاگم جای لوگو گذاشتم. اگه خواستی بهم بگو که لوگوی وبلاگت رو بذارم.
فعلا بای

سپیده یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 20:19 http://2asheghbighayegh.blogfa.com

سلام
ما اپیم "نقدی بر توفیق اجباری"
حتما بیاین

بیتا دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:03

سلام
آقا یه چیزی...فکر میکنم ویونا یک ماهه که افتتاح شده..عمو بهرام الان دو ماهه که ایران نیست!!! خوب پس کی رفته ویونا که میگن چون زیاد اینجا میاد ویونا به اسم اون معروف شده؟!!!....بعدشم اگر خبر تعلق این کافی‌شاپ به عمو بهرام اشتباه بود مطمئنا دائی باذل یه چیزی میگفت...
به نظرم مال خودشه ولی چون زیاد دنبال دردسر نیست میگن نه!!!
باشه ما هم میگیم نه!!!
ولی میریم ویونا و کلی کیف میکنیم.....

سیاوش سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 00:06

واقعا افرین به ادرس دادنت !!!!!!!! شرتی یه جای دیگس پاسداران یه جای دیگه !!!!!! چرا بوف سابق !!!! منکه دیشب رفتم شام خوردم !!!!! او کافه هم برای بهرام نیست . دلتو خوش نکون الکی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد