رضا رشید پور مقابل دوربین «بی‌پولی» رفت

فیلمبرداری «بی‌پولی» از نیمه گذشت

فیلمبرداری « بی پولی » دومین فیلم بلند سینمای حمید نعمت الله در مقام کارگردان همچنان در خیابان‌های تهران ادامه دارد . تا کنون ۶۰ درصد از « بی‌پولی » مقابل دوربین علیرضا زرین دست رفته و در این شرایط رضا رشیدپور روز گذشته در نقش باجناق ایرج (بهرام رادان) جلوی دوربین رفت . سوسن مقصودلو و جلال پیشوائیان نیز چند روزی است که به گروه بازیگران « بی پولی » اضافه شدند . بازیگران جدیدی نیز طی چند روز آینده به « بی پولی » اضافه می شوند . این دومین تجربه سینمایی رضا رشید پور پس از بازی در فیلم « سوپر استار » است . «بی پولی » داستان یکسال زندگی ایرج و همسرش است . ایرج طراح مد و لباس است که وضع مالی بسیار خوبی دارد و پس از مدتی از کارش اخراج می شود . نتیجه‌اش این است که روز به روز وضع مالی ایرج خراب تر بشود . ایرج که نمی خواهد همسرش از ماجرا بو ببرد دست به کارهای عجیب و غریبی می زند. حبیب رضایی، امیر جعفری، بابک حمیدیان، افشین سنگ‌چاپ، سید ابراهیم بحرالعلومی، نادر فلاح، علی سلیمانی، علی علایی، کریم قربانی، زهره صفوی، زهرا طاهری منش و غزاله نظر دیگر بازیگرانی هستند که در کنار دو بازیگر اصلی فیلم ٬ بهرام رادان و لیلاحاتمی ، به ایفای نقش می پردازند .

منبع : سینمای ما

نظرات 10 + ارسال نظر
دختری با دامن حریر چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:35 http://www.patty.blogsky.com

سلام.
وبلاگ خیلی جالبی+عکس ها و مطالب جدید و متنوعی دارید...
من که خیلی بهرام رادان را دوست دارم...
خیلی هم از وبلاگتون خوشم اومد...!!!
خوشحال میشم اگه به من هم سری بزنید...
+البته وبلاگ من اصلا شبیه وبلاگ شما نیست!!!
ممنونم.
...........
موفق باشید...

kajal چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:03

salam , chera ghesmate nazaratet kharabe ( yani nemitunim nazarate baghiye ro bebinim )

سلام
درستش می کنم .

پریسا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:00

سلااااااااام
امید بد قولم که شدی!!!!!!!!!!!

نوشین چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:44

چه شانسی داره این رشید پورررررررررررررر

sara جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:26

omidjan bebakhshida yekshanbe parid

سلام
متوجه منظورتون نمی شم .

سعید شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 http://longshot.blogfa.com

دوست عزیز سلام
وبلاگ سینما فردا به روز شد:
کوارتت میلیاردی سینمای ایران
اطلاعیه وبلاگ
نظرخواهی
نظرسنجی

منتظر حضور سبزتان هستم.

شیوا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:44

امید جان سلام فیلم چهار انگشتی اومده دیدین بهرام چقدر با بلوز قرمز خوشگل شده راستی پشت صحنه هم که چقدر خوش اخلاق ومهربانه با اخلاقترین بازیگر ایران بهرام عزیز

سلام
بله من فیلمو در سینما هم دیده بودم .
به زودی چند تا عکس از پشت صحنه می زنم .

ممنون .
بای .

پریسا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:42

سلام...
خوب بود ممنون
من همون پریسای بالایی هستماااااااااا یعنی همون پریسای قبلی ایدیمو تغییر دادم گاهی اوقات اشتباه میکنم!
مرسی
بای

ماندانا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 16:50

ماندانا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 16:51

مرسی خیلی توژ بود من عاشق بهرام رادانم امیدوارم ببینن .دوووووووووووووووووووووستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد