آقای قادری شما هم ؟!!

جالب بدونید همون جناب آقای قادری که تا دیروز در نوشتهاش از جناب گلزار (محترم) بد می نوشت حالا شده مدیر برنامه ی این آقا !!!

 جالب تر از این هم اینه که آقا گلزار با دادن ۵ میلیون به امیر خان قادری ۵۰٪ سایت سینمای ما رو خریده و حتماْ می دونید که هدفش از این کار چی بوده ؟؟؟!!!!!

خدا آخر عاقبت ما رو با این گلزارو سینمای ما ختم به خیر کنه .

آمین .

منبع : موثق

نظرات 19 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:31

سلام
من از شما خواهش می کنم که این وبلاگ را تبدیل به جنگ میان طرفداران دو هنرپیشه نکنید .
اصلا آوردن اسم یه بازیگر بی ارزش در وبلاگ طرفداران بهرام رادان ارزشی ندارد و درست نیست.
این وبلاگ تنها جایه خبرهایی ازبهرام رادان است نه کس دیگر.
باتشکر

سلام
من هیچ جنگی درست نکردم .
از آقای گلزار هم که بد نگفتم .
من اصلاْ از ایشون بدم نمیاد .
من این پستو فقط برای امیر قادری زدم .
در ضمن اگه کمی دقت کنید می بینید که این پست به این وبلاگ هم ربط داره .
لطفاْ یه بار دیگه کل این پستو با دقت بخونید .

یه سوالی ازتون داشتم .
شما چرا نظراتونو با چند اسم مختلف نوشتین ؟؟؟

ممنون .
بای .

سارا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:32

می خواستم بدونم رادان تو فیلم پری دریایی بازی میکند؟؟؟

سلام
فعلاْ معلوم نیست .
اگه قطعی شد خبر می دیم .

ممنون .
بای .

ندا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:35

واقعا باعث تاسف است .
ولی گلزار حتی اون رقیب کوچیکه ی رادان هم نمی شه چرا از اون نوشتید؟؟

سلام
نه این جوری صحبت نکنید .
بالاخره ایشون هم یکی از ستاره های سینمای ما هستن .
من این پستو به خاطر امیر قادری نوشتم .

ممنون .
بای .

نیکتا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:00

میشه لطفا بگید بازیگر خارجی وایرانی مورد علاقه ی آقای رادان کیست؟

سلام
نمی دونم .
ولی می دونم این نام ها رو خیلی دوست داره :

استاد انتظامی - همفری بوگارت - مارلون براندو - مریل استریپ - رابرت دنیرو - جک نیکلسون

ممنون .
بای .

sohrab دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:11

sohrab دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:14

vaghean khabare movasaghie?age rast bashe ke bad bakht mishim.khaheshan agar raste 1joori be dide hameye cinemaye mayiha beresoon ta golzar ba nofooze ghaderi beine ma cinemaye mayiha hamechizo gharaz varzane nakarde.merC

تارا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:22

سلام
چه خبر بدی
چه تاسف برانگیز
همینمون مونده بود این گلزارم مدیر برنامه داشته باشه...
بابا اینا چرا خودشون خلاقیت ندارن؟؟؟هان؟
بهرام رادان میره کهریزک اینام بعدش میرن
مدیر برنامه می گیره(البته از اون اول داشت)اینام پشت سرش
فقط دیگه سینما ما هم نمی تونیم بریم
یه سایت خوبه سینمایی داشتیم
که اونم قهوه ای شد رفت پی کارش
اه...................

سلام
تارا خانم باید بگم که آقای گلزار هم ار اون اول مدیر برنامه داشتن .
فقط مدیر برنامشونو عوض کردن .
همین .

ممنون .
بای .

[ بدون نام ] دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:35

باور نمی کنم !! چه جوری اینقدر مطمئنی؟!

مریم دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:46

بابا اینکه خوبه !حداقل قادری کمکش می کنه انقدر فیلم آشغالی بازی نکنه!!

پریسا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:02

سلام...
خیلی خوب بود
ممنون
بای

* دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:12

من همون کسی هستم که خبر و برای اولین بار مطرح کرد....
متاسفم برات قادری
مثلا منتقدی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سامان دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:17

خاک بر سرت امیر قادری که خودت و به پول این گلزار فروختیییییییی

سپیده سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:07 http://2asheghbighayegh.blogfa.com

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان
چی؟
از کجا فهمیدی؟
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

سلام
مهم نیست از کجا فهمیدم .
مهم چیز دیگه اییه .

ممنون .
بای .

اشکان سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:45

گلزار فعلا داره همه چیرو می خره.شهرت و هوادار و سایت و مجله و سینما و......

نوشین پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:49

واقعا که امیرقادری....!!!!!!!!!!!!!!تا همین دیروز این وب سایت علنا مال طرفدارای بهرام رادان بوده ولی حالا!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوتا چیزو میشه فهمید...:
۱-امیر قادری به خاطر یک مشت دلار...
۲-حسادت یک ستاره به بهرام رادان...و خودخواهی اون که میخواد همجا مطرح باشه حتی دست از یه سایتم نکشید...

الی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:08

سلام

ببخشید میخواستم بدونم که این خبرو از اقای باذل گرفتین؟ اخه ایشون بیشتر با اقای قادری مراوده دارن
مگه مدیر برنامه ی اقای گلزار احسان ظلی پور نبود؟
اگرم مدیر برنامه اش شده باشد بهتر است حداقل شاید انتخابهای بهتری داشته باشد
ولی سهام سایت اخه اینقدر مفت هم نمیشه!!!!!

بهر حال وبلاگ خوبی دارین

بای

سلام
من خبرو از آقای باذل نگرفتم .

ممنون .
بای .

رکسانا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:27

من رفتم تو سایت بهرام رادان ولی نه عکس جدید داشت نه خبر جدید همش همون قبلیا بود

رکسانا پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:45

چرا جواب منو نمیدی؟

سلام
متاسفانه من نظری پیدا نکردم با اسم شما که جواب نداده باشم .
اگه می خواید دوبازه سوالتونو مطرح کنید .

ممنون .
بای .

roksana جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:20

سلام
1-سایتت عالیه بهت تبریک می گم
2-من رفتم سایت بهرام رادان ولی نه عکس جدید داشت نه خبر جدید!چرا؟
3-چرا مطلب تازه نمی نویسی؟

سلام
۱- بنده عرض کردم به زودی آپ می شه سایت بهرام .
۲- مطلب باید باشه تا بنویسم . امروز آپ می کنم .

ممنون .
بای .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد