بهرام رادان در حال مذاکره با پروژه ی "آناهیتا"

سلام

امروز چند خبر خوب دارم .

اول این که سایت بهرام به زودی با مطالب و عکس های جدید آپ می شود .

 

دوم این که بهرام با فیلم "آناهیتا" تازه ترین فیلم «عزیزالله حمیدنژاد» در حال مذاکره است .

8 بازیگر به نام‌های بهرام رادان، محمدرضا گلزار، محمدرضا فروتن، بابک حمیدیان، گلشیفته فراهانی، لیلا حاتمی، باران کوثری و النازشاکردوست بازیگران احتمالی نقش‌های اصلی «آناهیتا» ساخته جدید «عزیزالله حمیدنژاد» خواهند بود.

موضوع آناهیتا درامی علمی، اجتماعی است که به تحقیقات علمی چند جوان دانشجو می‌پردازد. «آناهیتا» در مؤسسه سینمایی شیوا فیلم پارس به سرپرستی عزیزالله حمیدنژاد و مهرشاد کارخانی ساخته می‌شود و اولین تولید این مؤسسه خواهد بود.

 

فکر کن همه ی این بازیگرا مخصوصاً بهرام و باران بازی در این فیلمو قبول کنن .

چی مییییییشه !!!!!!

 

سوم این که منتظر عکس های جدید و منتشر نشده ی من از بهرام عزیز و همچنین گزارشی از پشت صحنه ی فیلم "تردید" باشید .

 

و این هم مقدمه ای که بهرام در اول گفت و گو با استاد انتظامی نوشته است :

 

پروردگار بزرگ را شاکرم، اکنون که کمی بیش از شش ماه است، تصمیم به گفت‌وگو با چهره‌های محبوبم را گرفته‌ام، سه تن از ماندگارترین‌شان قدم روی چشمانم گذاشتند و افتخار هم صحبتی‌شان را به این حقیر دادند.پس از رضا کیانیان عزیز (زندگی ایده‌آل، شماره 9) و همایون ارشادی دوست داشتنی (ماهنامه فیلم 377) اینک در شعف مصاحبه با قله بازیگری سینمای‌مان چنان غوطه ورم که اطمینان دارم، در شب چاپ این شماره خواب به چشم‌ام نخواهد آمد.
ایده این گفت و گو و عکس خاص، «چهار نسل انتظامی» ،کمی قبل از نوروز امسال و برای شماره ویژه نوروزی به ذهنم آمد. با استاد در میان گذاشتم، مطلوب‌شان نبود، پذیرفتم و صبر کردم.
نمی‌دانستم چه کسی را جانشین‌شان کنم. تا اینکه در میانه بهار امسال، وقتی در آلمان برای سومین مرتبه(پس از گاوخونی و حکم) در فیلم زادبوم (ابوالحسن داودی) همبازی ایشان بودم، پیشنهاد را دوباره مطرح کردم و ایشان نیز با سعه صدر فراوان پذیرفتند و بالاخره اندکی پیش از سالروز تولدشان این مهم انجام شد.
در هنگام صحبت، همان‌قدر که حواسم به پرسیدن سوال‌های کمتر پرسیده شده بود، مایل بودم که استاد خسته نشوند. هیچ وقت تصور نمی‌کردم که 93 دقیقه بدون وقفه صحبت کنیم. در این میان بی‌نهایت سپاسگزار خانواده محترم آقای مجید انتظامی و به خصوص دختر مهربان‌شان هستم که مرا یاری دادند.
در آخر، این مقال را در تابلوی افتخاراتم ثبت می‌کنم و آن را مدیون آقای بازیگر سینمای‌مان هستم که محبت‌شان شامل من کوچک شد و امیدوارم که از این مصاحبت راضی بوده باشند. آمین.

 

منبع : بهرام سینما

نظرات 19 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:38

وای عالیه مررررررررررررررررررررسی من قبلا هم به اینجا سر میزدم ولی نظر نمیدادم وبلاگ خیلی خوبی داری تبریک میگم من هم میتونم به جمع خوبتون اضافه بشم و نظر بدم؟

سلام
ما خوشحال می شیم .

ممنون .
بای .

عسل سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:36

سلام.
ممنون اقا امید.
عالی بود.

پریسا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:24

سلام...
خبرای خوبی بود
واقعا چقدر جالب میشه اگه همه ی بازیگرای پیشنهادی همکاریو قبول کنن.
مرسی
بای

نسرین سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:40

سلام دوست عزیز.مرسی از وبلاگ خوبتون.شما پشت صحنه تردید رفتید؟جوش چجوری بود؟صبح رفتین؟

سلام
نه هنوز .

ممنون .
بای .

matin سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:16

salam mikhastam bebinam chetori mishe nazare aghaye radan ro nesbat be masaele rooz ya chizaee ke soal darim beporsim?

سلام
مثلاْ چی ؟؟؟؟؟؟

شیوا چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:18

سلام اقا امید واقعا عالی بود بی صبرانه منتظر عکسهای تردید هستم با تشکر

مهسا چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:05

سلام.
سایت سینما روز خبری رو که در اپ قبلی دادین تکذیب کرده.
حالا بالاخره گلزار این کارو کرده یا نه؟

سلام
اولاْ سایت سینمای ما تکذیب کرده نه سینما روز .
دوماْ هیچ چیز معلوم نیست .

ممنون .
بای .

مریم پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:10 http://www.thebiologygroup.blogfa.com/

سلام.ممنون از خبرای خوبتون.
ما که بی صبرانه منتظر آپ بعدی شما هستیم.
موفق باشید.
در پناه حق.

جواد(تازه های باران کوثری)(باران ما) پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:39 http://www.bilijacks.persianblog.ir/

تازه های باران کوثری به روز شد .
سه کلیپ بسیار کمیاب از پشت صحنه‌ی فیلم خوابگاه دختران
----------
و او به شیوه باران پر از طراوت تکرار بود.
و او به سبک درخت
میان عافیت نور منتشر می شد.
همیشه کودکی باد را صدا می کرد... (سهراب سپهری)

عسل پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:14

وای خواهشا سریع تر برامون عکسارو بگذارید . . . .

نوشین پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:42

وایییییییییییی گلزار با رادان تو یه فیلم چه شود...!!!!!!!!!!!!!!

علیرضا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:52

سلام.
من جایی شنیدم که یه ویونا در خیبان جردن- بلوار آفریقا - خیابان عاطفی شرقی هست.
آیا اینم شعبه دیگه ویونا است یا نه فقط تشابه اسمه؟

سلام
اگر اخبار وبو دنبال کنید متوجه می شید که این ویونا هم شعبه ی دیگری از همون کافه ویونای خیابان پاسداران است .

ممنون .
بای .

میترا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:27

سلام.وبلاگ خوبی دارید.مصاحبه خیلی جالبی بود.من تا حالا ندیده بودم.جا داره از توجه بهرام رادان به اساتید سینمای ایران تشکر کنم.استاد انتظامی واقعا بی نظیرند.
فکر نمی کنم کسی وجود داشته باشه که ایشون رو از ته قلب دوست نداشته باشه.
دست بهرام رادان درد نکنه واقعا.خیلی خوب بود.باید قدر این ستاره های سینما رو بیشتر دونست.
و اما یک سوال از شما.چرا اینقدر صفحه وبلاگتون دیر بالا می اید؟من سرعت اینترنتم بالاست.اما خیلی طول میکشه نسبت به بقیه سایت ها و وبلاگ ها.حتی آرشیو هم دیر بالا می یاد.
و دیگه اینکه اگه قالب وبلاگتون عوض شه بهتر نیست؟ البته این حرف منو توهین و بی احترامی حساب نکنیدا.قصد هیچ گونه جسارتی را نداشتم.

سلام
بله من خودم خیلی صبر می کنم تا صفحه بالا بیاد .
توهین چیه ؟؟؟!!! من خوشخال می شم اگه ریز تر و با جزئیات بیشتر درباره ی قالب نظر بدید .
چون می خوام ضعفاشو بدونم و می خوام قالبو عوض کنم .

ممنون .
بای .

بهار جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:22

سلام
می خواستم یه خبر خوب بدم .
اونم اینکه یکی از برنامه های آینده صد فیلم شبکه سه (که احتمالا بعد از ضیافت است) قراره حکم راپخش کند . فکر کنم خیلی وقت است رادان رو تو تلویزیون ندیدیم اما من که خیلی خوشحالم ...
مهم این نیست که تلویزیون داره حکم راپخش میکنه چون سی دیش رو همه ی رادانی ها دارند ولی حکم سی دیش بعد از تقریبا سه سال آمد بیرون اون وقت می خوان پخشش کنند٫من که نمیدونم چقدر قراره سانسور بشه ولی حتما اون قسمت هایی که خسروشکیبایی عزیز توش بازی دارد راکاملا پخش می کنند...
راستی آخرین فیلمی که از رادان تو تلویزیون پخش شد شور عشق بود یا آواز قو یا اصلا کی بود؟؟؟
وببخشیدیه سوال دیگه که دقیقا سایت رادان کی آپ میشه؟
مرسی

سلام
والا یادم نیست ولی فکر کنم رز زرد یا عطش بود .

زمان دقیق آپ شدن سایت بهرامو هم نمی دونم .

ممنون .
بای .

عسل شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:41

سلام آقا امید.
امروز یه خبر جدید خوندم:

گلشیفته فراهانی" در جدیدترین فیلم کارگردان امریکایی "ریدلی اسکات" با نام "Body of Lies" در کنار بازیگرانی چون "لئوناردو دیکاپریو" و "راسل کرو" بازی کرد. اسکات کارگردانیه فیلمهایی چون "گلادیاتور"، "هانیبال" و "۱۴۹۲: فتح بهشت" رو به عهده داشته و تا به حال چندین بار نامزد جایزه اسکار بوده.

تبریک به گلشیفته فراهانی

اطلاعات فیلم : http://www.imdb.com/title/tt0758774/

تیزر فیلم : http://movies.yahoo.com/movie/1809968047/video/9261939

تارا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:23

چیزی نیست که...
تازه اگه همشون قبول کنن
که امیدوارم بهرام رادان عزیزمون قبول نکنه
می شه یه فیلم تجاری
به نظرم آقای رادان نباید یه همچین کاری بکنن
چون فقط اینطوری با بازی کردن در این فیلم ها(فیلمهای گیشه ای که گلزارو... توشون بازی می کنن) فقط وجهه هنرمندانشه که آسیب می بینه
که امیدوارم هرگز یه همچین اتفاقی نیفته...
...
تو این کامنت های بالا هم یه چیزی خوندم در مورد قالبتون
دیر وا می شه اما عوضش کلی خوشگله
خواهشمندست اگه قالبو می خواین عوض کنین
صرف عوض کردن نباشه...به زیبایی قالب هم توجه کنین
مثه همینی که هست..

سلام
قطعاْ

ممنون .
بای .

عسل دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 15:09

سلام آقا امید.خوبید؟ سلامتید؟
چرا آپ نمی کنی؟ من که خیلی مشتاقم.خداییش وبلاگت خیلی توپه.باور کن راست میگم.من بی خودی هندونه زیر بغل کسی نمی گذارم و الکی از چیزی تعریف نمی کنم. . .
امیدوارم همیشه تو کارتون موفق و پیروز باشید.انشاالله.

تازه های باران کوثری به روز شد :

دانلود خواندن متن باران کوثری توسط خودش در جشن چلچراغ 1384

و همچنین فایلهای بهترین بابای دنیا بر روی سروری دیگر آپلود شد .

----------------
باد آمد و بوی نوبهاران با او
ابر آمد و نرم باران با او
خاموشی باغ را شکستند که صبح
گل سر زد و گلبانگ هزاران با او ... (شفیعی کدکنی)

نسرین چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:48

سلام اقا امید.خوبید؟ چرا از هفته پیش دیگه اپ نکردید؟در ضمن قالب و backgroundقبلی که خیلی باحال بود،چرا اینجوری شده؟!!منتظر اپ های جدیدتون هستیم. مرسی

سلام
به زودی هم آپ می کنم و هم Background را درست می کنم .

ممنون .
بای .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد