نظر بهرام رادان درباره ی حامد بهداد

 

نظر بهرام رادان درباره ی حامد بهداد

بهرام رادان : «حامد بهداد» را از زمانی که وارد سینما شد، می‌شناختم. خوب یادم هست که او و مرحوم «گلدره» برای «آخر بازی» که اولین بازی‌شان بود، نامزد سیمرغ شدند. چه حیف که هنوز آن فیلم را ندیده‌ام اما، اکنون که قریب 9 سال، از آن روزگار می‌گذرد، به راحتی می‌توانم بگویم که به داشتن چنین همکاری افتخار می‌کنم و یقین دارم که در آینده نه چندان دور، احساس من به بقیه همکارانم نیز تسری پیدا خواهد کرد. حامد عزیز، حامد دوست داشتنی، بالاخره «مارلون» کبیر ما خواهد شد؛ بدون میانبر و با طی مسیر... آمین 

-----------------------------------------------------------------   

یه سری عکس گذاشتم که نمی دونم دیدین یا نه ولی خیلی قشنگه . 

یه سریشو که مطمئنم ندیدین .   

  

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
بیتا سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:25

سلام
میگم من اگه جای حامد بودم از خوشحالی ذوق مرگ میشدم که بهرام همچین نظری داره
البته اعتماد به نفس حامد اینقده بالاست که الان میگه کم گفت که!!!!
ممنوناز عکسهات

Sepideh سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:35

Fadaye in khabidanesh besham mannnnnnnnnnn

کژال سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:38

مرسی از اپ قشنگت .

عسل سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:45

سلام اقا امید.
اپ خیلی خوبی بود.واقعا ممنون.
فرا رسیدن ماه رمضان ماه پر فضیلت خدا رو به شما تبریک میگم.
امیدوارم ماه خوب و پر پربرکتی براتون باشه.

حامد سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:43

سلام امید جان.
این خبر رو از کدوم منبع برداشتی؟بهت تبریک می گم وبلاگت همیشه به روزه.

سلام

یادم نیست . شرمنده .

ممنون .
بای

روژان! سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:41 http://www.rojanradan.blogfa.com


نمایشگاه گروهی نقاشی : بزرگراه نواب صفوی تقاطع خیابان کمیل شرقی

پلاک 84 نگارخانه مهر در فرهنگسرای انقلاب

کارای منم هستش بیاید خوشحال میشم تا 19 شهریور برپاست
از ساعت 9 الی 5 بعد از ظهر من 2 به بعد هستم

جودی آبوت پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:29 http://manobabaie.blogfa.com

سلام
بزرگ سوپراستاری از همکارش تعریف می کند ...
به این می گن یه هنرمند واقعی که فقط اسمش می تونه عمو بهرام باشه !!
:) :)

شهرزاد پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:19 http://www.dariushmehrjuii.blogfa.com

سلام
ممنون از عکسا
2تاشونو ندیده بودم
به منم خوشحال میشم سر بزنی

سید ناصر پناهی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:53 http://www.alisantori.persianblog.ir

مصاحبه نیما حسنی نسب با گلشیفته فراهانی درباره فیلم سنتوری
عکسهای منتشر نشده گلشیفته فراهانی
منتظرت هستم
یاعلی

نسرین جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:32

سلام.ببخشید این خبر مال چه زمانیه؟تازه گفتن؟

سلام

نمی دونم .

ممنون .
بای .

سارا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:48

جفتشون تک هستن ! با آرزوی موفقیت های بیشتر و بیشتر براشون ...
ممنون از پست های خوب و جالبت،خسته نباشی .

نوشین دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:57 http://www.mardan_ahanin.mihanblog.com

اینجا نفسم لالا کردههههههههههههههههههههههههههههههه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد