بهرام رادان برای "راه آبی ابریشم" قرار داد امضا کرد

 

   

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:38

سلام امید جان
میشه یه لطفی در حق من کنی و بیوگرافی سید محمد رضا وزیری و سید محمد علی وزیری بازیگران فیلم کلاهی برای باران رو برام بذاری
یه دنیا ممنونت میشم
به خدا بهش احتیاج دارم

سلام

آخه عزیز من این ها که به من مربوط نمی شه .
من از کجا پیدا کنم ؟

* جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:52

اگه این خبر تکذیب نشه چقدر عالی می شه :‌ )
در اون صورت از صمیم قلب برای بهرام رادان خوشحال می شم که بالاخره تو یه پروژه تاریخی ایفای نقش می کنه. از اون نقش هایی که همیشه دلش می خواست!!!

عسل جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:48

سلام.
مرسی از آپ خوبت.
خسته نباشی.

محسن جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:50

بله میدونم ولی خواهش میکنم یه کمکی کن.خیر از جوونیت ببینی به خدا کارم گیره

پریسا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:41

سلام...
بعد چند روز اومدم می بینم که خبرایی هست
اپ خوبی بود مرسی
بای

صنم شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:38

سلام اقا امید توی یک سایتی من خوندم که تهیه کننده از قرار داد با بهرام منصرف شده شما خبر دقیق تری ندارید راستی از عمو زود به زود خبر بگذارید ممنون

بیتا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:06

سلم
این مطلبو منم تو بانی خوندم ولی بعدش تکذیب شدها!!! خدا کنه بهتوافقبرسن ...به نظر کارجالبی میاد....

شیوا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:38

سلام امید عزیزاین مطلب در شماره بعدی بانی فیلم تکذیب شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد