تکذیب قرار داد + حضور بهرام در جشن خانه ی سینما

  

سلام

امروز خبرای خوبی دارم .

 

اول همان طور که بیشتر شما می دونید قرار داد بستن بهرام با پروژه ی عظیم "راه آبی ابریشم" تکذیب شده ولی این به این معنا نیست که هیچ صحبتی با بهرام در مورد این فیلم نشده و تا یکی دو روز آینده معلوم می شود که بهرام در این فیلم بازی می کند یا خیر (منتظر جواب بهرام طی یکی دو روز آینده در وبلاگ باشید) . 

 

دوم این که بهرام به گفته ی علیرضا باذل عزیز امسال در جشن خانه ی سینما شرکت خواهد کرد . 

 

و سوم این که همان طور که بیشتر شما می دونید بهرام یک فیلم کوتاه به نام "طلوع تاریک" به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سال ۸۰-۷۹ بازی کزده است و من از آقای باذل نحوه ی تهیه این فیلم را پرسیدم که گفتند باید از خود آقای شیبانی بگیرید . 

 

امیدوارم که خوشتون اومده باشه از خبرا . 

 

منتظر خبرای بهتر هم باشید . 

 

منبع : بهرام سینما

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:07 http://www.tazehaie30nema.blogfa.com

سلام

ممنون از خبر رسانی قوی شما


منتظر عکس های اختصاصیتون از جشن خانه سینما هستیم.

الیکا چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:16

سلام
اقا امید خسته نباشید یک سوال داشتم اگه بهرام در این فیلم بازی نکند
که ان شا الله بازی می کند در چه فیلمی بعد از تردید بازی می کند پیش نهاد های دیگر ایشون چیند بازم ممنون جوابم را بدهید حتما خوا هش می کنم

سلام

هنوز معلوم نیست ولی به محض این که معلوم شد حتماْ خبر می دم .

ممنون .
بای .

هستی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:07

سلام اقا امیدخیلی ممنون از خبر های خوبی که میدی خیلی جالب بود . امیدوارم عکس ها و خبرهاتون از جشن همین طور جالب و دست اول باشه

بهار چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:50

سلام
میشه یه خبرهای بیشتری در مورد جشن خانه سینما بدید؟
(شنیدم امسال آخرین سالی هست که این جشن را میگیرند)
واینکه شما حتما میرید؟؟؟
مرسی

سلام
در مورد این که آخرین ساله یا نه خبری ندارم ولی من ان شالله حتماْ می رم .

ممنون .
بای .

بیتا چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:22

سلام
میشه علاوه بر طلوع تاریک، گاو خونی رو هم بپرسید چطور میشه تهیه کرد؟؟؟!!!

سلام
اگه اخبار قبلی وبلاگ را دنبال کرده باشید من این سوال را از علی معلم تهیه کننده ی گاوخونی پرسیده بودم و گفته بودند که این فیلم اصلاْ پخش نشده جایی .

یعنی نمی شه تهیه کرد .

ممنون .
بای .

نازنین چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 20:35

سلام.اقا امید میخواستم بپرسم که شما می دونید که افراد عادی هم میتونن تو جشن شرکت کنن یا نه (منظورم از راه بلیطی یه)؟مثلا شما خودتون چه جوری میخواین شرکت کنین؟ممنون میشم جواب بدید.

سلام
فکر کنم بشه .

من خودم از طریق سایت سینما روز به روابط عمومی خانه سینما معرفی شدم و به عنوان خبرنگار و عکاس می توانم در جسن حضور پیدا کنم .

ممنون .
بای .

هستی دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:54

سلام اقا امید من چند روزه نتونستم سر بزنم مرسی از خبرها وعکسها امید جان در مورد این جشن که یعنی ۲۵فردا برگزار میشه چندتا سوال دارم که مکانش کجاست از چه ساعتی شروع میشه و تا چه ساعتی ادامه داره و اینکه افراد عادی میتونن شرکت کنن؟ممنون میشم جواب بدید

سلام
جشن خانه ی سینما ۲۵ ام دوشنبه یعنی امروز ساعت ۹ در محوطه ی برج میلاد برگزار می شود .
البته درب ورودی ساعت ۸:۳۰ بسته می شود و فقط کسانی که دعوت نامه دارند می توانند در این جشن شرکت کنند .
این جشن ظرفیت ۷۰۰۰ میهمان را دارد .

ممنون .
بای .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد