اکران کنعان در سینماهای سراسر کشور

 

سلام  

اول عید سعید فطر رو به همه ی مسلمانان و به ویژه هم وطنان عزیزم تبریک می گم . 

دوم این که کنعان از دیروز (عید فطر) در سینماهای سراسر کشور اکران شده و من با این که یه بار در جشنواره دیده بودم فیلمو بازم دیروز رفتم دیدم .   

سوم هم این که بهرام هم در مراسم ختم پدر بزرگوار آقای باذل حضور داشتند و من هم باهاش صحبت کردم . 

حالش خوب بود .  

بای .

نظرات 11 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:51

سلام
سینماهای نمایش دهنده کنعان رو بنویس لطفا
مرسی

نسیم پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:04

سلام اول خسته نباشی بابت وبلاگ خوبت.مجله طپش یه مصاحبه توپ با بهرام انجام داده ه می خواستم ازت خواهش کنم این مصاحبه+عکسهاشو برامون بذاری.
ممنون میشم.بای

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:15

salam khaste nabashi,ghablan kheili faal tar boodi khabarat dige daste aval nistaaaaaaa!!

[ بدون نام ] جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:08

سلام. میشه یه کم بیشتر از مراسم توضیح بدی؟

سلام
آخه چیز مهمی دیگه نبود که بگم .

ممنون .
بای .

مریم شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:12

سلام
لطف می کنی اگر من رو در مسنجرت add کنی!!

نسرین شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:20

سلام.من همیشه از وبلاگتون دیدن می کنم اما کمتر کامنت میذارم.
آقای رادان خوب بودن؟

سلام
بله .

ممنون .
بای .

بنیامین یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:47

سلام بی پولی کی اکران میشه.جووون مادرت جوابمو بده.تو سایت.یا مسنجر.یا تو نظرات

سلام
من به کسانی که این جوری سوال می کنم هیچ جوابی نمی دم .

ممنون .
بای .

بنیامین یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:16

خیلی آدم مضخرفی هستی البته اگه آدم باشی!!!
اصلا تو به وب های دیگه ی رادانی سر می زنی؟
خیلی بهتر از تو هستن یه خورده رفتارتو درس کن ازت خیلی چیزا شنیدم.

سلام
ممنونم از این که نظرتو خیلی سریح بیان می کنی .

ممنون .
بای .

حسین دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:14

سینماهایی که فیلم کنعان را نمایش می دهند

سینما بهمن-سینما پارس-سینما فلسطین-سینما مرکزی-سینما میلاد-سینما ایران-سینما پایتخت-سینما جی-سینما گلریز-سینما جمهوری-سینما آزادی
حتما ببینید خیلی قشنگه

بنیامین دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:56

سلام لطف کنید به ما بگویید که کی بی پولی اکران میشه.( ببخشید بابت طرز بیانم در کامنت قبل )

سلام
خواهش می کنم . شما حق دارید نظرتونو بگید .

معلوم نیست .
فیلم اول باید در جشنواره نمایش داده بشه بعد اکران عمومی بشه .
شاید برای نوروز .
هیچ چیز معلوم نیست .

ممنون .
بای .

نوشین پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:54 http://www.golshiftehbahram.blogfa.com

کنعان و دعوت رفتم...هیچکس مثل بهرام رادان نمیتونه فیلم بازی کنهههههههههههههههههههههههههههههههههههه....

دعوت فیلم بدرد بخوری نبود خیلی بد بود...اونم با گارگردانی حاتمی کیا!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد