گزارش از "تردید"

 

سلام دوستان
بنده همون طور که قول داده بودم و هومن طور که منتظر بودید دیروز رفتم به لوکیشن "تردید" برای گزارش .
ما همون طور که با آقای سعید سعدی تهیه کننده ی فیلم هماهنگ کرده بودیم ساعت 5:30  6 اون جا بودیم ولی متاسفانه یه جلسه ی مهم برای ادامه ی فیلم برداری تشکیل شده بود که ما تا ساعت 8 منتظر تمام شدن جلسه بودیم .
بعد از آن تا حدود 8:30 فیلم برداری بود که بعدش هم تمام شد .
با این حساب ما نتونستیم خوب گزارش بگیریم و فقط نیم ساعت آخر گزارش گرفتیم .
به خاطر همین هماهنگ کردیم که یک روز دیگه که برای گزارش بریم و ایشالا گزارش دیروز و اون روزو با هم در وب قرار می دیم .

دیروز وقتی رسیدم اون جا دیدم بهرام نشسته تو ماشین داره با تلفن حرف می زنه و می خنده .
منم رفتم جلوی در ساختمون قدم می زدم . چند دقیقه بعد دیدم بهرام داره میاد . رفتم جلو تر . از 5 متری که منو  دید گفت : ا .... سلام .... چه طوری ؟
خلاصه با هم احوال پرسی کردیم . به من گفت : ما رو پیدا می کنی ... !!!
با هم یه گپی زدیمو درباره ی سایت حرف زدیمو رفت تو .
منم در محوطه ی بیرونیه ساختمون برای خودم قدم می زدم تا جلسه تموم شدو رفتیم تو .
من به همراه سر دبیر سایتمون (سینما روز) رفته بودیم .
داشتیم گزارشو می نوشتیمو من می خندیدم ! به خاطر حرکت بهرام ! اون نقشی که من از گیریمش قبلاً حدس زده بودم درست بود (نمی تونم بگم !) !
همین که کارگردان ، واروژ کریم مسیحی گفت : بچه ها خسته نباشید بهرام سریع اومد که بره . اومد با من دست داد گفت : خسته نباشید بچه ها .
بدشم داشت می رفت .
ما هم باهاش تا جلوی ماشینش رفتیم و باهاش صحبت کردیم .
برای نمایشگاهی که قراره برگزار بشه و سایت ما هم حضور داره دعوتش کردیم ، اما گفت که خیلی وقته که این جور جا ها نمیاد .
آخرش که داشت می رفت به من گفت : تو بی پولی هم اومده بودی یه بار ؟
گفتم : 3 بار اومده بودم .
سوار ماشین شده و رفت ........
ما هم اومدیم .......

نظرات 36 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:08

سلام امید. وای مرسی از گزارشت اما عکس چی پس؟لابد نمی ذاشتن عکس بگیری نه؟ پس خواهشا با آب و تاب بیشتری بگو برامون! با تمام جزییات!
مرسی

سلام
عکس ها و گزارش را به زودی در سایت سینما روز مشاهده کنید .

ممنون .
بای .

شیوا دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:50

سلام اقا امید گزارشتون عالی بود با تشکر کیمیا میشه بگی مجله طپش و چطوری خریدی وشماره 12 یا 13 اقاقی رادانه مرسی

[ بدون نام ] دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:47

bebin enghad bahram bahram nakona...dorost sohbat kon...masalan khabar gozarie baba...

ح.ا.م.... سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:43

یه کم فنی تر مینوشتی نه اینکه زرد بنویسی آقا امید !
یعنی چی بهرام تو ماشین نشسته بود و هر هر میخندید !
داری تو وبلاگ مطلب میذاری ! چت که نمیکنی !!!
به ما چه که شما داشتی با اون خانوم سردبیر گزارش مینوشتی و میخندیدی به دلیلی که مام نباید بدونیم ! اینو تو دفتر خاطراتت مینوشتی آقای منوچهری !!

آقا / خانم ح.ا.م من گزارش ننوشتم . فقط تعریف کردم که چی شد و چه گذشت .
گزارش را هنوز در سایت و وبلاگ قرار ندادیم .

اگر دقت کید من گفتم به خاطر حرکت بهرام می خندیدم !!!

ممنون .
بای .

Sepideh سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 19:11

Akheyyyy Gozareshe kheili khoobi bood...kho ye axam azash migerefti hamoon ja dige...mer30000...BAHRAM IS THE BEST

بهار سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 22:20

سلام
من بی صبرانه منتظر گزارش کاملتون هستم .
لطفا اگه می شه زود بذاریدش نه برای یه هفته دیگه؟؟؟
راستی عکس های تپش از بهرام رو پیدا نکردید؟؟؟

نه

بهار (باران ما) چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 21:19 http://www.baranema.com

پست ویژه – ویژه نامه‌ی اختصاصی باران ما به مناسبت زادروز بانوی سینمای ایران – پست ویژه
* صحبت های چند تن از هنرمندان در خصوص روز میلاد باران کوثری – ویژه و اختصاصی
* دانلود فایل صوتی مردم ایران سلام
* دانلود کلیپ دیالوگ های برتر
* اضافه شدن مجموعه عکس های جدید به گالری سایت
* آیا سیمرغ حق باران کوثری بود ؟
* باران کوثری و تلویزیون
* باران کوثری و انتخاب هایی بی نقص
* رابطه‌ی باران کوثری و رخشان بنی اعتماد
* گشت و گذاری بین مجلات به صورت داستانی در مورد باران کوثری
* دو عکس جدید و هرگز دیده نشده از باران کوثری
تقدیم به بانوی سینمای ایران .
http://www.baranema.com

پریسا چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 21:41 http://www.radan-bazel.blogfa.com

سلام....
مرسی امید جان از نوشته هات....
منتظر عکس و خبر هستیم.
شاد باشی....

نوشین پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 http://www.golshiftehbahram.blogfa.com

سلامممممممممممممممممم...چه گزارش باحالی...خوش به حالت دیدیششششششش...من الان کلی حال کردم مرسییییییییییییییییی...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:08

عکس و گزارشو خودت می گیری ؟ اجازه میدن؟
از بهرامم عکس بگیر حتما
اصلا می شه ما هم بیایم؟

من و سردبیر .

اجازه نمی دن .

بنیامین شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 22:32

ایووووووووووووووووووووووووووووووووول.یعنی تو با بهرام اینقدر پایه هستی؟

سلام
همچین پایه ی پایه هم نیستیم !!!

ممنون .
بای .

کیمیا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 14:26

سلام

در جواب شیوا باید بگم که مجله ی طپش رو برام از دوبی آوردن.

نسرین یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 16:12

سلام مرسی از گزارشتون.خیلی بده که کسی رو نمیذارن بره.راستی هنوز هم لوکیشن سینما هستن؟امیدوارم فیلم زودتر تموم بشه و به جشنواره برسه.

سلام

نه سینما رکس نیست .

ممنون .
بای .

مریم یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:15

سلام. کیمیا جون میشه عکسها و متن مصاحبه رو اسکن کنی و به امید بدی تا تو وب بذاره که ما هم استفاده کنیم؟ مرسی عزیزم

شیوا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:49

کیمیا ی عزیز سلام مرسی که جواب دادین

مهدی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:05 http://ambnsa_2020@yahoo.com

سلام میخواستم بدونم اقای رادان محترم این عکسی که در سایت ها است از ایشون و نامزدشون را تایید میکنند یا نه

البته این به خودشون مربوطه اما خودشون هم میدانند که الگوی خیلی ها هستند


لطفا اگرنمیتوانید جواب دهید برای من ایمیل کنید چون برادرم الگویش اقای رادان است

ح.ا.م.... چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:01

آقای منوچهری مطمئنا خودتم فهمیدی که همچینم بیراه نگفتم که چند تا کلمه از نوشته ات رو حذف کردی !
به هرحال !!‌
از این به بعد دقت بیشتری بکن برای مطالبی که تو وبلاگ میذاری !البته اگه میخوای موفق باشی !
وگرنه همیشه طرفدار برای نوشته های معمولی هست ! زیادم هست

سلام

خیلی دوست دارم اسمتو بدونم .
حس می کنم خیلی چیزا ازم می دونی .

ممنون .
بای .

شقایق چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:39

سلام آقا امید واقعا خوش به حالت که بهرام جونو از نزدیک دیدی
من تازه وبلاگتونو پیدا ردم شما گزارشگرید که انقدر راحت میتونید بهرامو ببینید؟

سلام
خبرنگارم .

ممنون .
بای .

ایمان پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:25 http://www.golshiftehbahram.blogfa.com

سلام امید

میشه ما رو لینک کنی؟ با اسم گلشیفته فراهانی و بهرام رادان. خبرم کن

امید۰۲۱ جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:15 http://www.hotelfadjr.blogfa.com

با سلام و درود به اقا امید
بنده ۳ مطلب رو می خواستم خدمتتون عارض شم(که اقای بهرام رادان بازیگر خوبی نیست):
۱-اقای بهرام رادان یک ادم دختر باز تشریف دارن
۲-خیلی سطحی بازی می کنه
۳ـتنها بازی خوبی که از خودش بجا گذاشته توی فیلم علی سنتوورری بودده

با تشککرر امید۰۲۱

سلام

این نظر شماست !

ممنون .
بای .

ح.ا.م... یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:50

آره خیلی چیزا ازت می دونم البته چیزای زیاد خوبی نیست.
مثل اینکه یه خورده بیمعرفت و بد اخلاقی نه؟
خلاصه چیزایی ازت شنیدم میخواستم ببینم صحت داره یا نه
فک کنم آره خوب چرا سعی نمیکنی رفتارتو یه کوچولو تعغیر بدی؟ شاید نتیجه مثبت باشه.
من یه دوستم اسمم زیاد مهم نیست داش امید.
قربونت

سلام

من اخلاقم بد نیست .
حد اقل اینو می تونی از کسانی که باهام نزدیکن بپرسی .

ممنون .
بای .

بیتا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:25

سلام
خوبید؟! آقا امید گویا این شماره مجله تپش با عمو مصاحیه کرده، نمیدونم عکسها و متن مصاحبه رو چطوری میشه گیر آورد؟؟
شما جایی رو میشناسی که تپش بفروشه؟؟؟!!

سلام

مصاحبه نکرده .

تارا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:20 http://www.crazy17392.blogfa.com

سلام(بعد اند سال اومدم)
خوبین؟....
گزارش خوبی بود
اما یه عکسی ویدیویی هم همراش می ذاشتین بد نبود!
...
من شنیدم می ذارن آدما معمولی هم برن!
یعنی چی؟!

فعلا..................

پریا رحیمی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:55 http://pariarahimi.blogfa.com

پس چرا آپ نمی کنی راستی من با بانی فیلم همکاری می کنم اگر قبول کنی تمایل دارم با وبلاگ شما هم همکاری کنم در رابطه با نقد بازی بهرام و فیلم هاش و سایر مسائل به وبلاگم سری بزن اتو بیوگرافیم رو بخون و بعد جواب بده امیدوارم پیش دهادم رو بپذیری
با تجدید مراتب احترام
پریا رحیمی

هستی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:51

من واقا برای کسانی مثل (امید021)متاسفم که دربارهی یک ادم اینجوری قضاوت میکنن نمی دانم نظر شما ها چی؟

ح.ا.م... سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:05

من که کسی رو نمیشناسم اگه می شناختم از اونا می پرسیدم.

saeed سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:43

اه چه وضع نگارشه...کلاس چندمی؟ آبروی هرچی گزارشگر بردی...بچه بازی که نیست اصلا چه جوری رات دادن اونجا!!

سلام
عزیزم این گزارش نیست !
فقط یه توضیح کوچیکه !
گزارشو هنوز نذاشتم .

ممنون .
بای .

شقایق چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:16

هستی جون منم باهات موافقم.
آقا امید توروخدا خبرهای بیشتری بدید و زود به زود ما منتظر خبرای دست اول شماییم.
راستی خبرنگار کجا هستید؟

سلام

سایت خبری - تحلیلی سینما روز .

ممنون .
بای .

لاله چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:39

سطح کارتو ببر بالا...این وضعش نیست.مثلا خواستس خبر بزنی؟! برو 4تا وبلاگ حرفه ای ببین.

سلام
این جا وبلاگمه . نمی خوام رسمی بنویسم . می خوام خودمونی باشم .
اگه می خوای سطح کار منو ببینی باید به سایت سینما روز سر بزنی .

ممنون .
بای .

هستی پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:41

امید ۰۲۱ اتفاقا بهرام بهترین بازیگر سینماست لطفا حسودی نکن خیلی حرفه ای بازی میکنه به تو هم ربط نداره دختر بازه یا نه

امید ۰۲۱ پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:16

من کاملا با سعید موافقم

لاله پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:50

سینماروز رو هم دیدم توی نمایشگاه رسانه هم از غرفتون بازدید کردم. متاسفانه توی سایت هیچ خبری از تو نیست...من حقیقتو میگم باید تحملو انتقادو داشته باشی.

سلام
شما حقیقتو از نظر خودت می گی !
من آدم بسیار انتقاد پذیریم ولی موقعی که کسی که از من انتقاد می کنه شناخت کامل رو من داشته باشه .

من ۶ روز از نمایشگاه بعد از ظهرا نمایشگاه بودم .
نمی دونم شما کی اومدین که منو ندیدین .
تمامی هماهنگی دعوت هنرمندان ها هم با من بود .
مصاحبه ها رو هم من گرفتم بعضی قسمتاشو .
عکس ها رو هم بیشترشو من گرفتم .
؟؟؟؟!!!!!!!!!

ح.ا.م.... جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:30

امید این ح.ا.م... که یه ذره بالاتر کامنت داده من نیستما !
من بعد از اون کامنتی که تو گفته بودی دوس داری اسممو بدونی کامت دیí ای نذاشته بودم ! یکی دیگه اس !‌به هرحال آره خوب میشناسمت !
زیادم میبینمت ...
ولی خوب کامنتم هیچ ربطی به شناختن و این چیزیا نداره ! کلی گفتم
اخلاقتم بد نیست ! بچه ای یه کم

سلام
تو که منو زساد میبینی !
پس یعنی منم می شناسمت !
اسمتو بگو !
بهم ایمیل بزن یا Off بذار .

منتظرتم .
ممنون .
بای .

فاطمه جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 17:18 http://saheleroyaha.blogfa.com

سلام اقا امید ...
من اولین باره اومدم وبلاگت .وب باحالی داری .من هم یه وبلاگ واسه سیاوش خیرابی دارم .خوشحال میشم اگه یه سری بزنی.اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن ...فعلا بای

هستی جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:43

امید این هستی که کا منت گذاشته منظورم ان که بهش جواب ندادی( اخرین نفر) چرا به اسم من اومده من از اول راه اندازی این سایت اسمم هستی بوده ؟من یک بار هم به خودش گفتم از طریق کامنت اما گوش نداد

سلام

منظورتو متوجه نشدم .

هستی دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:38

دوست خوبم تو دنیا هزاران نفر اسماشون مثل همه گلم اگه اسم تو هستیه اسم منم هستیه عزیزم من کامنت تو رو نخوندم که میگی گوش نداد ولی اسم رو که نمیشه عوض کرد به نظرت میشه هستی جون؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد