هنرمندان ایرانی با برنامه جهانی غذا اعلام همبستگی کردند

 

گروهی از هنرمندان سینمای ایران در مراسمی، حمایت خود را از برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد در مبارزه با گرسنگی اعلام کردند.
به گزارش روز جمعه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، به نقل از دفتر برنامه جهانی غذا در ایران، رضا کیانیان، حمید فرخ نژاد ، حمید جبلی، حامد بهداد، بهرام رادان وبهاره رهنما از جمله کسانی بودند که با این مراسم به جمع حامیان مشهور بین‌المللی پیوستند تا سازمان ملل را در امر اطلاع رسانی در مورد گرسنگی یاری کنند.
بنا بر این گزارش، گرسنگی هم اکنون جان بیش از ‪ ۹۲۳‬میلیون انسان را در دنیا تهدید می‌کند.
نگار گرامی نماینده برنامه جهانی غذا در ایران در این مراسم که به همت خانه سینما برگزار شد، گفت: حمایت گسترده هنرمندان ایرانی در عرصه‌های سینما، موسیقی و هنر ما را بسیار تحت تاثیر قرار داد و یقینا این همکاری و همبستگی آنان با ما تاثیر بسزایی در مبارزه جهانی با گرسنگی خواهد داشت .
وی افزود: هر ساله گرسنگی و سوء تغذیه جان ‪ ۱۰‬میلیون انسان را در جهان می گیرد که این رقم بیش از مجموع تلفات ناشی از ایدز ، مالاریا و سل است.
این مراسم با الهام از شعر زنده یاد سهراب سپهری به عنوان تاشقایق هست ، زندگی باید کرد نامگذاری شد و هنرمندان این شعر را به صورت گروهی با یکدیگر سرودند.
اجرای یک قطعه موسیقی توسط علی پهلوان خواننده گروه آریان و سخنرانی رضا کیانیان هنرپیشه سینما و تلویزیون از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
بنا بر این گزارش، چندتن از هنرمندان در کلیپ‌های اطلاع رسانی برنامه جهانی غذا که برای اولین بار به زبان فارسی تولید شده و به زودی در سینماهای بزرگ کشور اکران خواهد شد ، شرکت کرده اند.
برنامه جهانی غذا بزرگترین سازمان بشردوستانه جهان است. این سازمان امسال در نظر دارد به بیش از ‪ ۹۰‬میلیون انسان گرسنه در ‪ ۸۰‬کشور کمک غذایی برساند. 

 

منبع : ایسکا نیوز

نظرات 3 + ارسال نظر
شقایق سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:23

سلاممممممم
عالی بود اسم طرحشم که تا شقایق هست زندگی باید کرد با اسم من خیلی جور در میاد!!!
واقعا بهرام عزیز و همکاراشون کار بزرگیو انجام میدن.
آقا امید دستتون درد نکنه.
به افتخار خودتون که طرفدار بهرامید دست بزنید

negin سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:12

age mitunin yekam axs az marasem bezarid
thanks

هستی پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:55

واقعا مراسم جالبی بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد