گزارشی از فعالیت های بهرام رادان

سلام 

طی صحبت هایی که با بهرام در لوکیشن تردید داشتم بهرام از کسی که فیلم کوتاهی از یک پارتی پخش کرده و ادعا می کند که بهرام هم در آن فیلم حضور دارد شکایت کرده است و خبرش را طی یکی دو روز آینده می توانید در همین وبلاگ بخوانید . 

درباره ی مراسمی که قرار بود بهرام برای وبلاگ نویس ها بگیرد ازش سوال کردم و گفت : وقتی این موضوع به ذهنم رسید که در وبلاگ ها سر می زدم که در یکی از وبلاگ ها که درباره ی من بود کسی کامنت گذاشته بود و گفته بود که آن فیلم مربوط به خود رادان است و از این حرفا . 

از آن موقع این جرقه به ذهنم رسید که مراسمی ترتیب دهیم که در آن وبلاگ نویس هایی که درباره ی من می نویسند حضور یابند و از آن پس کاری کنیم که ان ها خبرها را از خودمان بگیرند . 

 

بهرام گفت که مراسمی قرار است اواخر همین هفته بر گزار شود که کافه ویونا اسپانسر این مراسم است و یک مراسم خیریه است که خبر آن به طور کامل تر در این وبلاگ قرار خواهد گرفت . 

 

منبع : بهرام سینما

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:45

سلام
امید جان یادت باشه بهرامو دیدی ازش در مور فیلمی که می خواهد تهیه کنندگیش رو به عهده بگیرد به طور کامل بپرسی!
راستی روز وساعت ومکان دقیق این مراسم کی هست؟؟؟
توهم میری؟؟؟

سلام
پرسیدم ازش ولی گفت بعداْ خبرشو کامل می گم .

من که حتماْ می رم .
دارم پیگیری می کنم .
زمان و مکانشو حتماْ اعلام می کنم .
فکر کنم فردا برگزار می شه .

ممنون .
بای .

نازنین چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 22:55

سلام.اقا امید اگه قراره که این مراسم خیریه فردا برگزار شه ،پس چه جوری ماها باخبر بشیم که کی هست و کجاس؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد