بهرام رادان در انیمیشن بهرام عظیمی راننده تاکسی می شود

 

سینما روز _ امید منوچهری : بهرام رادان برای نقش اول مرد نخستین فیلم سینمایی انیمیشن بهرام عظیمی قرار داد بست . 

در این انیمیشن که "تهران ۱۵۰۰" نام دارد ، رادان با چهره ی انیمیشنی خود در نقش یک راننده تاکسی که نقش اول مرد این انیمیشن است بازی می کند و مدل سازان این انیمیشن ، کاراکتر رادان را به صورت انیمیشن 3 بعدی در می آورند و پس از اتمام طراحی این انیمیشن ، رادان به جای کاراکتر خود صحبت می کند . 

گفتنی است در کنار این ستاره ی سینما ، از چهره و صدای حد اقل 10 بازیگر مطرح سینما ، تئاتر و تلویزیون در این انیمیشن استفاده می شود .

 

منبع : همشهری

نظرات 5 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:44

سلام.امید خان پس این عکسا جور نشد؟؟!!بابا دیگه خیلی طول کشید!!!فکر کنم دیگه بهتره بیخیال شیم!

بیتا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:07

سلام
فکرکنم کار جالبی بشه... خودمونیم ها یه عمو داریم که سرش درد میکنه واسه تجربه های جدید ... دمش گرم

Sepideh سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:47

che jaleb...ah in fekr fekre man booda...man mikhasam avalin animation o too iran besazam...MAMANNNNNNNNN...khoda kone khoob az ab darad faghat vase Bahram Radan...Bahram 4 LIFE...Hes the Hottest EVER

شهرزاد جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:20 http://www.dariushmehrjuii.blogfa.com

سالروز تولد داریوش مهرجویی
نوشته ای برای داریوش مهرجویی
داریوش مهرجویی؛الماس سینمای ایران
مروری کوتاه بر فیلم های داریوش مهرجویی
کلیپی کوتاه از صحبت های مهرجویی درباره فروغ
مصاحبه ی داریوش مهرجویی درباره فیلم دایره مینا
عکس هایی از سنتوری
و........
در وبلاگ داریوش مهرجویی
www.dariushmehrjuii.blogfa.com
منتظرتان هستیم.

مهسا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:22

سلام.
من همونی هستم که برای کار در سینما روز باهاتون صحبت کردم.
همون طور که میدونین اقای رادان الان شیراز هستن منم الان شیرازم اگر بتونین باهاشون هماهنگ کنید به من اطلاع بدید من می رم سر لوکیشن.
من فردا میام تو همین وب جوابمو می خونم.
ممنون
بای

سلام

دیشب رفتند قشم .

ممنون .
بای .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد